Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Odluka o pristupanju izradi urbanističkog projekta Sportsko-rekreacioni centar Dobrinja

Izvor: Službene novine Kantona Sarajevo, bROJ 19, 16.05.2013.

 

Na osnovu članova 20. i 33. Statuta Općine Novi Grad Sarajevo ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj 30/09 - novi prečišćeni tekst) i člana 40. i 47. Zakona o prostornom uređenju Kantona Sarajevo ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj 7/05), Općinsko vijeće Novi Grad Sarajevo, na 5. sjednici održanoj 25.4.2013. godine donijelo je

 

ODLUKU

O PRISTUPANJU IZRADI URBANISTIČKOG PROJEKTA

"SPORTSKO-REKREATIVNI CENTAR DOBRINJA"

 

Vrsta Plana

Član 1.

Pristupa se izradi Urbanističkog projekta "Sportsko- rekreacioni centar - Dobrinja" u daljem tekstu: Plan.

 

Član 2.

Granice područja za koje se Plan radi

Granica obuhvata polazi od četveromeđe parcela k.č. 3149/20, 1289/1, 1289/2 i 3171/1, zatim produžava na sjeverozapad idući međom parcele k.č. 3149/20 (staro korito rijeke Dobrinja) (obuhvata je), i dolazi u tačku br. l koja se nalazi na međi između parcela k.č. 3149/20 i 3171/1, a ima koordinate y=6527714, x=4854321, potom presijeca rijeku Dobrinju i dolazi u tromeđu parcela k.č.1247/1, 1269/1 i 3149/20 (rijeka Dobrinja). Granica produžava na jugoistok idući međama parcela k.č. 3149/20, 1269/1 i 1270 i dolazi u tromeđu parcela k.č. 1271, 1270 i 3149/20, zatim nastavlja na jugozapad u dužini od 30m i dolazi na tromeđu parcela k.č. 1271, 1270 i 3186, presijeca uređeno korito rijeke Dobrinje u dužini od 35m i dolazi do tromeđe parcela k.č. 1273/2, 1274/2 i 3186, siječe pod uglom od 270D i ide desnom obalom uzvodno rijekom Dobrinjom u dužini od 92 m te ponovno lomi pod uglom od 270o, presijeca korito rijeke Dobrinje i dolazi na tromeđu parcela k.č. 1281/2, 1280/2 i 3186, nastavlja na jug granicom parcele 3149/20 dolazi u tromeđu parcela, odnosno mjesta odakle je opis granice i počeo.

Sve gore navedene parcele se nalaze u K.O. Dobrinja, Općina Novi Grad.

Granica obuhvata rađena je na katastarskim podlogama razmjere R=1:1000.

Površina obuhvata iznosi P = 0,8 ha. Vremenski period za koji se Plan donosi

 

Član 3.

Plan se donosi za period od 10 godina (2010. - 2020. godine).

 

Smjernice za izradu Plana

Član 4.

Na inicijativu Općine Novi Grad Sarajevo planira se izgradnja "Sportsko-rekreacioni centar - Dobrinja", čije su granice opisane u članu 2. ove Odluke.

Razlozi za pristupanje izradi ovog dokumenta je stvaranje planskih uslova za izgradnju, Općini nedostajućih, sportsko-rekreacionih sadržaja kao i infrastrukturno opremanje predmetnog prostora. Plan se radi u cilju stvaranja uslova za funkcionalno i kvalitetno uređenje prostora, definišući novu namjenu prostora kao sportsko-rekreacionu. Zemljište na kojem se predlaže izgradnja sportsko-rekreacionog centra je državno. Nalazi se u granici Regulacionog plana "Dobrinja" ("Službene novine Kantona Sarajevo", broj 35/06), prema kojem je planirana izgradnja dva objekta kolektivnog stanovanja sa dijelom uređene zelene površine, čija prenamjena se vrši na inicijativu Općine. Prema Prostornom planu KS i Urbanističkom planu Grada Sarajeva lokacija se nalazi u zoni stanovanja gdje se inkorporira sadržaj koji nije u koliziji sa pretežnom namjenom.

Osnovna usmjerenja za izradu Plana su:

- Izvršiti geodetsko snimanje postojećeg stanja u obuhvatu Plana u vektorskom obliku u razmjeri 1:500. Uz geodetske podloge potrebno je obezbijediti i podatke o posjedovnom stanju i ažurnom katastru komunalne infrastrukture;

- Izvršiti istražne radove za izradu elaborata o inžinjersko-geološkim osobinama terena, a na osnovu projektnog zadatka koji će definisati obim istražnih radova u granicama Plana;

- Izvršiti analizu postojećeg stanja;

- Stvoriti uslove da se definišu građevinske linije koje će obezbijediti samostalno djelovanje sportsko- rekreativnih objekata, a urbanističko- arhitektonsko- funkcionalno da predstavljaju jednu formiranu cjelinu usklađenih prostorno funkcionalnih i estetsko- oblikovnih karakteristika;

- Planom je potrebno obezbijediti:

- otvoreni bazen,

- sportski tereni: odbojka na pijesku, univerzalna sportska ploha, teren za tenis i dr.

- prateći sadržaji ugostiteljstva

 

Zelenilo

- Hortikulturno rješenje treba da je u skladu sa namjenom objekata, gdje zelene površine treba da čine najmanje 30% od ukupne površine parcele.

- Zelene površine zastupljenošću i prostornim rasporedom treba da doprinesu stvaranje povoljnijeg mikroklimata uz zastupljenost elemenata sve tri vegetacione etaže i urbanog mobilijara.

- Izbor elemenata biološke komponente, vršiti u skladu sa potencijalnom vegetacijom i prema estetsko-oblikovnim iskazima pojedinih elemenata (makro, mezzo, mikro, piko) koji moraju biti u harmoniji sa konceptom sportskog centra.

- Visoka vegetacija treba da se odlikuje naglašenom estetskom komponentom, potrebnog stepena otvorenosti prema zadovoljenju potreba odmora, rekreacije, slobodnog kretanja i van utvrđenih pješačkih staza.

- Osim biološke komponente kompoziciju sportskog centra upotpuniti i sa svim drugim elementima urbanog mobilijara: klupe, korpe, panoi, rasvjeta, površinska obrada partera i pješačkih staza itd.

 

Saobraćaj

U toku izrade Plana potrebno je zadržati koncept

- primarne saobraćajne mreže definisan Prostornim planom Kantona Sarajevo za period 2003.-2023. god., Urbanističkim planom Sarajeva 1986. - 2015. god. i Regulacionim planom "Dobrinja", kako položajno, tako i po gabaritima;

- Saobraćajno povezivanje obuhvata Plana na uličnu mrežu obezbijediti sa južne strane obuhvata, na Ulicu Senada Poturka;

- U skladu sa urbanističkim konceptom preispitati saobraćajni pristup i optimizirati saobraćajno- tehničke elemente ulazno-izlaznih tačaka na Ulicu Senada Poturka;

- Prostor potreban, sa tehničko-tehnološkog stanovišta, za odvijanje internog saobraćaja sa aspekta objekata sportsko-rekreacionog centra prema Idejnim projektima objekata koji čini sastavni dio Plana;

- Pješačke komunikacije planirati u skladu sa distribucijom planiranih sadržaja;

- Ispitati realne mogućnosti lociranja površina u okviru granica obuhvata za saobraćaj u mirovanju na otvorenom;

- Ispoštovati propise o preglednosti, a posebno u zonama priključaka na postojeću saobraćajnicu;

 

Komunalna hidrotehnika

Snabdijevanje vodom

Prostor obuhvaćen nalazi se u sklopu Regulacionog plana "Dobrinja" između regulisanog toka rijeke Dobrinje i Osnovne škole "Camil Sijarić" i uz objekt Gimnazije.

Snabdijevanje vodom osigurano je iz gradskog vodovodnog sistema i nalazi se u zoni snabdijevanja rezervoara "Mojmilo" (k.d. 575 m.n.m. i V=20000 m3).

Vodovodna mreža je na području urbanističkog projekta dobro razvijena, ali je izgrađena od neadekvatnog materijala i to azbestcementa.

 

Osnovna usmjerenja su slijedeća:

- Na temelju urbanističkog i saobraćajnog rješenja na nivou Idejnog projekta treba dati prijedlog vodosnabdijevanja uvažavajući idejno rješenje snabdijevanja vodom u sklopu Regulacionog plana "Dobrinja";

- Potrebno je odrediti potrebnu količinu vode kojom bi se snabdijevali planirani sadržaji i u skladu sa tim utvrditi dimenzije cjevovoda.

U sklopu R.P. planirana je rekonstrukciju postojećih vodova 0100 mm, jer su izgrađeni od azbestcementa, ako se dodatnim proračunom količina voda utvrdi da je potrebno povećati dimenzije vodova to je potrebno predvidjeti u sklopu rekonstrukcije vodovodne mreže.

Odvodnja otpadnih i oborinskih voda

Na području predmetnog Plana konstatovano je da je uz regulisano korito rijeke Dobrinje položen fekalni kanal FB0400 mm, koji je glavni kanal za prikupljanje otpadnih voda sa ovog područja. Regulisano korito rijeke Dobrinje služi kao recipijent oborinskih voda sa ovog područja.

 

Osnovna usmjerenja su slijedeća:

- Osnovu za izradu idejnog projekta odvodnje otpadnih i oborinskih voda predmetnog područja, je urbanističko i saobraćajno rješenje i usvojeno idejno rješenje "Odvodnje otpadnih i oborinskih i voda" u sklopu Regulacionog plana "Dobrinja".

- U idejnom rješenju u sklopu Regulacionog plana planirano je polaganje separatne mreže otpadnih i oborinskih kanala u skladu sa saobraćajnim rješenjem.

Na osnovu rasporeda planiranih sadržaja predložiti rješenje kanalizacionog sistemu, kojim će se dopuniti idejno rješenje "Odvodnje otpadnih i oborinskih i voda" u sklopu Regulacionog plana "Dobrinja".

 

Energetika Elektroenergetika

Područje obuhvaćeno Planom je u velikoj mjeri pokriven elektroenergetskim sistemom za kontinuiranu dobavu električne energije. Primarno napajanje je iz postojeće TS 110/10(20) kV SARAJEVO 13, 2 x 31,5 MVA, 63 MVA, a rezervno napajanje sa primarne strane je iz TS 110/10 kV SARAJEVO 8; 2 x 31,5 MVA, 63 MVA.

Osnovna usmjerenja su slijedeća:

- Napajanje objekta u obuhvatu Plana električnom energijom treba da bude na 10(20) kV naponu distributivne mreže. Mjesto priključka na mrežu je distributivna trafostanica tipske jedinične snage transformatora, projektovana prema Tehničkim preporukama Elektrodistribucije Sarajevo.

- Mrežu planirati isključivo kablovsku, sa mogućnošću dvostranog napajanja, iz glavnog i rezervnog izvora napajanja višeg reda.

- Planirati mogućnost povezivanja 10(20) kV kablovske mreže planiranog obuhvata sa susjednim obuhvatom.

- Distributivnu trafostanicu planirati u težištu potrošača, a broj odrediti prema specifičnom opterećenju transformatorske jedinice.

- Trafostanice moraju biti skladno uklopljene u postojeći urbani i prirodni ambijent, kroz svoju arhitektonsku formu i primjenu konstruktivnih i oblikovnih elemenata, kao i uređenje vanjskog prostora.

- Lokacija transformatorskih stanica moguća je na svim mjestima s postojećim pristupnim putevima i na pripremljenom terenu minimalne nosivosti 115 kN/m2.

- Uz planirane visokonaponske 10(20) kV kablove položiti cijev za optički kabl za daljinsku komandu. U kablovske vodne ćelije ugraditi indikatore kvara.

- Razvod električne energije na niskom naponu planirati isključivo kablovskom mrežom. Niskonaponska mreža će se iz planiranih transformatorskih stanica TS 10(20)/0.4 kV izvodi kao zatvorena preko KRO i KPOV-S ormara (uvezana sa sopstvenom i drugim susjednim transformatorskim stanicama) a radi kao radijalna.

- Postoji mogućnost rezervnog napajanja preko KRO i KPOV-S ormara i poveznih niskonaponskih kablova. Obzirom da svi kablovi uglavnom imaju rezervu u kapacitetu to ujedno služe za glavno napajanje i za rezervno napajanje susjednih kablova. Svi KRO razvodni ormari (KRO-8, KRO-6,KRO-4, KPOV-S2 i KPOV-S1) fasadni ormari su predviđeni za ugradnju na fasade objekata ili slobodnostojeći.

- Rasvjeta saobraćajnica treba biti planirana prema njihovoj kategorizaciji, u sklopu postojeće javne rasvjete, sa nivoom osvjetljenja prema preporukama svjetlotehničke karte.

- Visine stubova javne rasvjete i tip svjetiljki usaglašavati sa postojećim ili usvojenim tipom.

- Mjerenje potrošnje električne energije i automatsko uključenje predvidjeti u distributivnoj trafostanici iz koje se napaja određena grupa svjetiljki.

- Sva rješenja elektroenergtike u okviru Plana moraju biti izvedena u skladu sa važećim propisima i standardima za predmetne sisteme, kao i eventualnim posebnim uvjetima i zahtjevima koje mogu postaviti distributeri.

 

Toplifikacija-gasifikacija

Prostorna cjelina, koja je predmet Plana, Urbanističkim planom grada Sarajeva za urbano područje Sarajevo, za period od 1986. do 2015. godine, je predviđena za opskrbu toplotnom energijom centralnom toplifikacijom i gasnom mrežom 0,l(0,2)(bar).

Do kontaktnih zona obuhvata predmetnog Plana izveden je razvod niskotlačne, gasne, distributivne mreže nazivnog pritiska 0,l(0,2)(bar).

Koncept toplifikacije postojećih objekata unutar i u neposrednoj blizini zone obuhvata, baziran je jednim dijelom na centralnoj proizvodnji i distribuciji toplotne energije iz kotlovnice KJKP Toplane, D III-KD III-1, sa zemnim gasom kao primarnim energentom (objekti kolektivnog stanovanja i Gimnazija Dobrinja) te drugim dijelom, pojedinačnim izvorima toplote sa zemnim gasom iz distributivne gasne mreže 0,l(0,2)(bar) za individualne stambene jedinice.

Osnovna usmjerenja su slijedeća:

- Termoenergetske potrebe će biti zadovoljene, u skladu sa konceptom energetske opskrbe datom u Urbanističkom planu.

- S obzirom na urbanističke karakteristike predmetne prostorne cjeline i energetsku gustinu, zagrijavanje objekata, priprema tople sanitarne vode i kuhanje, će se obezbijediti individualnim sistemima, korištenjem zemnog gasa, kao osnovnog energenta i električne energije, kao alternativne.

- Korištenje električne energije, treba svesti samo kao nezamjenjivu.

 

Kablovska tk mreža

Uvidom u katastar podzemnih instalacija, konstatovano je da u obuhvatu Plana ne postoji telekomunikaciona infrastruktura, i da planirani objekat sportsko-rekreativnog centra nije u koliziji sa istom. Uvidom u dostupnu dokumentaciju konstatovano je da uz južni dio granice obuhvata postoji nadzemni kablovski komunikacioni sistem u vlasništvu operatera Telemach d.o.o. Plan se nalazi unutar granica RP Dobrinja, za koji je urađeno Idejno rješenje tk. mreže (Energoinvest, šifra projekta: TD 198-02/08, datum: april 2008. god., u daljem tekstu: Idejno rješenje), kojim je planirano polaganje nove kablovske kanalizacije do sportsko-rekreativnog centra. Prilikom izrade Idejnog projekta faze telekomunikacione infrastrukture, potrebno je zadržati planiranu trasu kablovske kanalizacije, pri čemu je potrebno detaljnije razraditi trasu kablovske kanalizacije do samog objekta, pridržavajući se pri tome sljedećih smjernica.

Osnovna usmjerenja su slijedeća:

- Telekomunikacionu infrastrukturu je potrebno planirati podzemno.

- Trasu tk. infrastrukture (kablovsku kanalizaciju, pripadajuća kb. okna i ormariće sa tk. opremom) je potrebno planirati izvan kolovoza (u pločnicima i zelenim površinama).

- Pri izvođenju radova potrebno je posebno voditi računa da ne dođe do oštećenja postojećeg biljnog fonda, a naročito njegovog korjenovog sistema.

- Tačke koncentracije (ormarići sa tk. opremom) je potrebno planirati uz sami objekat, ili unutar objekta.

- Odstupanja od planirane trase tk. kablovske kanalizacije u Idejnom rješenju su moguća, ali uz poštivanje gore navedenih smjernica.

- Konačan izbor tehnologije koja će biti korištena za pružanje telekomunikacionih usluga korisnicima je ostavljen na izbor investitoru i nije predmet provedbene dokumentacije.

Stvorene obaveze

Stvorene obaveze u prostoru od strane nadležnih općinskih službi, do donošenja ove Odluke, uvažiti kao zatečeno stanje. U tom smislu Općina Novi Grad Sarajevo je dužna dostaviti sve podatke o stvorenim obavezama na ovom prostoru.

Sadržaj Plana

Sastavni dio ovog Plana će biti grafički i tekstualni prilozi utvrđeni prema Uredbi o jedinstvenoj metodologiji za izradu dokumenata prostornog uređenja (član 70., član 71., član 72. i član 73.):

- Idejni projekat Sportsko-rekreacionog centra,

- Idejni projekat vanjskog uređenja,

- Idejni projekti faza infrastrukture Rok za izradu Plana

 

Član 5.

- Donošenje Odluke o pristupanju izradi Plana april 2013. godine

- Provođenje tenderskog postupka za podloge, ugovaranje i obezbjeđenje podloga za izradu Plana juni 2013. godine

- Izrada idejnih projekata objekata    novembar 2013. godine

- Izrada prednacrta Plana            februar 2014. godine

- Utvrđivanje Nacrta Plana          mart 2014. godine

- Javni uvid i rasprava o Planu    april 2014. godine

- Sumiranje i analiza rezultata javne rasprave . maj 2014. godine

- Prijedlog plana i usvajanje       juli 2014. godine

 

Način osiguranja sredstava za izradu plana

Član 6.

Okvirna sredstva za pripremu podloga i izradu Plana u iznosu od 56.000,00 KM obezbijedit će Općina Novi Grad Sarajevo u Budžetu za 2013. i 2014. godinu, što će zavisiti od provođenja procedura javnih nabavki.

 

Nosilac pripreme Plana i Nosilac izrade Plana

Član 7.

Nosilac pripreme za izradu Plana je Načelnik Općine Novi Grad Sarajevo.

Nosilac izrade Plana je Zavod za planiranje razvoja Kantona Sarajevo, koji može fazu izrade Plana ili njegovog dijela povjeriti pravnom licu registrovanom za tu vrstu djelatnosti na zakonom propisan način.

 

Javna rasprava i donošenje Plana

Član 8.

Izradi Plana prethodi izrada analitičko-dokumentacione osnove.

Nosilac pripreme za izradu Plana će verifikovati dokumente iz prethodnog stava.

 

Član 9.

Nosilac izrade Plana će izraditi Koncept Plana na osnovu utvrđenih smjernica i ponuditi ga Nosiocu pripreme za izradu Plana.

Ukoliko Nosilac pripreme za izradu Plana prihvati Koncepte Plana, Nosilac izrade Plana će izraditi Prednacrt plana i dostaviti ga Nosiocu pripreme za izradu Plana radi utvrđivanja Nacrta faze Plana. Nosilac pripreme za izradu Plana će utvrditi Nacrt Plana i podnijeti ga Općinskom vijeću na razmatranje i stavljanje na javni uvid i raspravu u trajanju od 20 dana:

Nosilac pripreme za izradu Plana će provesti javni uvid i raspravu o Nacrtu Plana.

 

Član 10.

Na osnovu rezultata javnih rasprava i stava o Nacrtu Plana, Nosilac pripreme za izradu Plana utvrdiće Prijedlog Plana i podnijeti ga Općinskom vijeću Novi Grad Sarajevo na donošenje. Sastavni dio Prijedloga Plana je "Elaborat troškova uređenja građevinskog zemljišta", koji će uraditi Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo.

Ostale odredbe

 

Član 11.

Subjekti planiranja su: Kanton Sarajevo, Grad Sarajevo, Općina Novi Grad Sarajevo, Zavod za izgradnju Kantona Sarajevo, komunalna i javna komunalna preduzeća, vlasnici i korisnici zemljišta, potencijalni investitori i drugi zainteresovani subjekti koji iskažu svoj interes.

 

Član 12.

Utvrđuje se režim zabrane građenja na području obuhvata Plana do donošenja Plana, a najduže dvije godine.

 

Član 13.

Sastavni dio ove Odluke je grafički prikaz R 1:1000.

 

Čln 14.

Ova Odluka stupa na snagu osam dana od dana objavljivanja u "Službenim novinama Kantona Sarajevo".

 

 

Broj 01-02-7857/13        

06. maja 2013. godine  

Sarajevo             

 

Predsjedavajuća

Općinskog vijeća

Edina Gabela, s. r.

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: