Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Drugi poziv za dodjelu bespovratnih sredstava (grant) namjenjenih očuvanju radnih mjesta u područjima pogođenim poplavama
USAID
FOSTERING INTERVENTIONS FOR RAPID MARKET ADVANCEMENT (FIRMA)
DRUGI POZIV ZA DOSTAVLJANJE ZAHTJEVA
Predmet poziva
FIRMA projekat financiran od strane Američke agencije za međunarodni razvoj (USAID) i Švedske agencije za međunarodni razvoj i saradnju (Sida) poziva zainteresovana preduzeća da se prijave na drugi poziv za dodjelu bespovratnih sredstava (grant) namjenjenih očuvanju radnih mjesta u područjima pogođenim poplavama. Drugim pozivom za dodjelu bespovratnih sredstava proširujemo naše djelovanje na dodatne opštine i sektore. Uz pet opština obuhvaćenih prvim pozivom, Doboj, Doboj Jug, Domaljevac-Šamac, Maglaj i Šamac ovim pozivom se dodaju još dvije opštine, Gračanica i Bijeljina kao i dodatni proizvodni sektor - prehrambena industrija. Na ovaj poziv mogu se javiti sva preduzeća iz navedenih sedam opština čija je osnovna djelatnost proizvodnog, odnosno proizvodno-uslužnog karaktera (preduzeća iz proizvodnog lanca vrijednosti) uključujući i prehrambenu industriju.
FIRMA projekat je u periodu od septembra 2009 do avgusta 2014 pružao podršku malim i srednjim preduzećima u sektorima drvoprerade, lake metalne obrade i turizma. Dodatne informacije o FIRMA projektu možete naći na www.firmaproject.ba .
FIRMA projekat je nedavno produžen do maja 2015 kako bi pružio podršku privatnom sektoru u poplavama pogođenim područjima. Tokom perioda produženja FIRMA projekat će biti fokusiran na „Obnavljanje uslova za život i zapošljavanje u privatnom sektoru u područjima pogođenim poplavama." FIRMA će podržati preduzeća čija je osnovna djelatnost proizvodnog, odnosno proizvodno-uslužnog karaktera (kompanije iz proizvodnog lanca vrijednosti) uključujući i prehrambenu industriju.
FIRMA projekat će pružiti podršku privatnim preduzećima iz proizvodnog i proizvodno- uslužnog sektora, osim preduzeća koja su direktno ili indirektno uključena u proizvodnju opreme za nadzor, vojne opreme ili oružja novu ili korištenu, opreme za policijske agencije ili agencije za provođenje zakona, opreme i usluga vršenja pobačaja, opreme za kontrolu vremenskih prilika, luksuzne robe i opreme za igre na sreću. FIRMA će podržati preduzeća u oživljavanju proizvodnih procesa, očuvanju radnih mjesta te održavanje njihove pozicije na tržištu.
Ciljevi i svrha pomoći kroz bespovratna sredstva
FIRMA projekat će podržati preduzeća iz privatnog sektora koje su pretrpjela štetu uzrokovanu poplavama u opštinama Doboja, Doboj Jug, Šamac, Domaljevac-Šamac , Maglaj, Gračanica i Bijeljina a koja spadaju ili u proizvodna ili uslužno-proizvodna (preduzeća iz proizvodnog lanca vrijednosti) preduzeća uključujući i prehrambenu industriju. Namjera je da se pomogne preduzećima koja imaju pet (5) ili više zaposlenih (zvanično prijavljenih zaključno sa datumom 30.4.2014) i koja su pretrpjela štetu od poplava. Cilj je obezbjediti pomoć kroz bespovratna sredstva onim kompanijama za koje ta podrška znači sprečavanje neminovnog gubitka tržišta, proizvodnih kapaciteta i radnih mjesta.
U sklopu programa podrške preduzećima, FIRMA projekat će dodijeljivati bespovratna sredstva (grant) u rasponu od 15.000 do 40.000 KM, iako su mogući izuzeci, kako u smislu manjih, tako i u smislu većih iznosa.
Namjena bespovratnih sredstava
Bespovratna sredstva mogu biti korištena isključivo u sljedeće svrhe:
i) Nabavka sirovina
- Sirovine koje su potrebne za redovnu proizvodnju
ii) Nabavka opreme
- Kojom će biti zamjenjena opreme oštećene poplavama o Koja ranije nije bila dio proizvodnog procesa a čija nabavka ima za cilj novo zapošljavanje
Kriteriji za odabir preduzeća za dodjelu sredstava
1. Šteta na ključnim proizvodnim sredstvima i procijenjeni gubitak nastali kao posljedica poplava a posmatrani u odnosu na godišnji promet (oštećenja na objektima, mašinama, zalihama repromaterijala i gotovih proizvoda, kao i šteta koja je rezultat prekinutog procesa proizvodnje - penali uzrokovani nepoštovanjem rokova )
2. Broj BH preduzeća u lancu vrijednosti (kooperanti, dobavljači i kupci, uslužna preduzeća - transport, remont i sl)
3. Stepen uspostavljenog proizvodnog procesa u odnosu na period prije poplava
4. Novo zapošljavanje kao rezultat implementacije bespovratnih sredstava
5. Procenat zaposlenih koji pripadaju marginalizovanim grupama uključujući mlade, žene, Rome i lica sa invaliditetom
Očekujemo učešće u troškovima u minimalnom iznosu od 30%, prednost će biti data aplikacijama sa većim procentom učešća.
Pravo učešća
Sljedeći pravni subjekti imaju pravo apliciranja za FIRMA-ina bespovratna sredstva:
- Preduzeća u privatnom vlasništvu sa područja opština Doboj, Doboj Jug, Domaljevac- Šamac, Maglaj , Šamac, Gračanica i Bijeljina.
- Preduzeća koja se bave proizvodnjom i proizvodno-uslužnim djelatnostima uključujući prehrambenu industriju .
- Preduzeća koja imaju pet ili više zaposlenih (zvanično prijavljenih zaključno sa datumom 30.4.2014).
- Preduzeća koja nemaju dugovanja ili drugih neispunjenih obaveza prema poreskim upravama, uključujući i socijalna davanja na ime radnika.
- Preduzeća koja u periodu prije poplava nisu poslovala sa gubitkom.
Pojedinci, političke organizacije, institucije vlasti ili agencije te vjerske grupe ne mogu se prijaviti za dobijanje bespovratnih sredstava.
Postupak prijave
Informativni sastanci za pet početnih opština su održani nakon prvog poziva. Informativni sastanci za drugi krug će biti održani u Gračanici i Bijeljini 9 i 10 oktobra ove godine. Na sastancima će biti pružene informacije zainteresovanim o procesu prijave koji će se sastojati od sljedećih faza:
1) Preduzeća popunjavaju koncept formular (Concept Note) koji dostavljaju na adresu: grants@firmaproject.ba . Prvi rok za dostavljanje koncept formulara je 19. oktobar 2014.; FIRMA projekat zadržava pravo da omogući i dodatne rokove.
2) FIRMA projekat će izvršiti ocijenjivanje dostavljenih koncepta formulara prema zadatim kriterijima. Podnosioci koncept formulara će biti blagovremeno obavješteni o rezultatima ocjenjivanja.
3) Dokumenta koja je aplikant dužan dostaviti nakon što dobije obavještenje o pozitivnoj ocjeni koncept formulara su:
a. Finansijski izvještaj - bilans stanja i izvještaj o dobiti sa 31. decembrom 2013. godine. Od tek osnovanih preduzeća koja nemaju - finansijske izvještaje tražit će se da dostave druge dokumente uključujući i potpisan ugovor sa kupcem
b. Finansijski izvještaj za tekuću godinu i financijski izvještaj za isti period prošle godine (ukoliko su podnošeni Poreznoj upravi)
c. Sudsko rješenje o registraciji
d. Potvrda/prijava pretrpljene materijalne štete - nadležna institucija
e. Dokumentovan dokaz da su zaposlena lica zvanično prijavljena
f. Ostala dokumenta kojim se potvrđuju podaci dati u koncept formularu
4) U finalnoj fazi odobrenja aplikacija za bespovratna sredstava će biti urađena CASH FLOW analiza aplikanta. CASH FLOW će biti urađen za sve kompanije koje budu pozitivno ocjenjene u prvoj fazi (Concept Note faza) i na osnovu njege i ostale prateće dokumentacije će se donijeti finalna odluka o odobrenju bespovratnih sredstava.
5) Aplikanti za koje budu odobrena bespovratna sredstva će biti pozvani da popune formular pod nazivom „Zahtjev za dobijanje malih grantova FIRMA projekta" koji se može naći na internet stranici projekta www.firmaproject.ba a koji mora bit popunjen na engleskom jeziku.
Kontakt informacije
Pitanja vezana za postupak dodjele bespovratnih sredstava se mogu poslati na email adresu grants@firmaproject.ba (molimo da u predmetu elektronske pošte navedete „Pitanje o bespovratnim sredstvima FIRMA projekta") ili pozovite ured FIRMA projekta u Sarajevu na tel: +387-33-567-030.
Raspoloživost sredstava i druga pitanja
Raspisivanje poziva za dostavljanje zahtjeva ne predstavlja obavezu kompanije Cardno Emerging Markets USA, Ltd. (Cardno) ili američke ili švedske vlade za dodjelom sredstava niti obavezuje kompaniju Cardno ili američku ili švedsku vladu da pokriju troškove pripreme i podnošenja zahtjeva za dodjelom grantovskih sredstava. Svi grantovi moraju biti završeni i zatvoreni do 20. aprila 2015. godine.
Sve aktivnosti FIRMA projekta promoviraju ekološke prakse rada i djelovanja. Svi zahtjevi za bespovratnim sredstvima čija je namjena nabavka polovne-korištene opreme morati će zadovoljiti dodatne procedure što u nekim slučajevima može rezultirati dodatnim troškovima, produženjem perioda realizacije ili čak i odbijanjem zahtjeva. FIRMA projekat zadržava pravo da finansira bilo koji ili niti jedan od dostavljenih zahtjeva, da produži ili skrati rok za dostavljanje zahtjeva i da izvrši dodjelu grantovskih sredstava po izmjenjenom planu.
Informativni sastanci
FIRMA projekat će održati informativne sastanke u sljedećim gradovima i to po sljedećem rasporedu:
a) 9. oktobar u Gračanici za preduzeća iz opštine Gračanica Početak sastanka u 11:00 sati
Mjesto: Zgrada Opštine Gračanica, Mula Mustafe Bašeskije br. 1, 75320 Gračanica
b) 10. oktobar u Bijeljini za preduzeća iz opštine Bijeljina Početak sastanka u 10:00 sati
- Mjesto: Zgrada Gradske uprave Bijeljina (velika sala), Trg kralja Petra I Karađorđevića br. 1, 76300 Bijeljina
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
DŽANANOVIĆ TRANSPORT d.o.o. Zenica - ul. ZAVNOBiH-a broj 88 72000 Zenica
-
TPDC Sarajevo d.d. Sarajevo - ul. Rajlovačka bb 71000 Sarajevo
-
GOLD MIGNON d.o.o. Sarajevo - ul. Olimpijska bb, Mojmilo 71000 Sarajevo
-
Noćko Komerc d.o.o. Živinice - ul. Toplička br.2, naselje Ciljuge 75270 Živinice
-
MBA-CENTAR d.o.o. - Ul. Hasana Merdžanovića br. 3 71320 Vogošća
-
Vinojug d.o.o. Sarajevo - ul. Igmanska br.2-4 71000 Sarajevo
-
NOVO-TEKS d.o.o. Banja Luka - Ulica Nenada Kostića broj 20 d 78000 Banja Luka
-
D.o.o.LALA I LAĆO Bijeljina - Prvog maja br.14 76300 Bijeljina
-
AMKO KOMERC d.o.o. Sarajevo - ul. Branilaca Sarajeva br. 20 71000 Centar
-
NOVA TRGOVINA-S d.o.o. Kakanj - Ul. 311. Lahke brigade broj 146 72240 Kakanj
-
BRISAN USLJED PRIPAJANJA - MERCATOR BH d.o.o. Sarajevo - ul. Blažuj bb 71210 Ilidža