Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Izdavanje u zakup poslovnih prostora
REPUBLIKA SRPSKA
GRAD BANJA LUKA
GRADONAČELNIK
ADMINISTRATIVNA SLUŽBA
Odjeljenje za komunalne i stambene poslove i poslove saobraćaja
Trg spskih vladara1
Telefon: +387 51 244 424
Fax: +387 51 244 546
Broj: 05-374-336/13
Dana: 27.08.2013.
OGLAS O DAVANJU U ZAKUP POSLOVNIH PROSTORA
U zakup se daju sljedeći poslovni prostori:
1. Poslovni prostor brojj 2, u ulici Kralja Petra I Karađorđevića broj 19, površine 15 m2; namjena: trgovinska djeldtnost; početna zakupnina 23,40 KM - po 1 m2;
2. Poslovni prostor broj 34, u ulici Kralja Petra I Karađorđevića broj 87, površine 221 m2; namjena: ugostiteljska djelatnost; početna zakupnina 23,40 KM - po 1 m2;
3. Poslovni prostor broj 11, u ulici Kralja Petra I Karađorđevića broj 113, površine 16 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 23,40 KM - po 1 m2;
4. Poslovni prostor - u ulici Veselina Masleše broj 15 / podrumski prostor, površine 139 m2, namjena: ugostiteljska djelatnost, početna zakupnina 23,40 KM po 1 m2;
5. Poslovni prostor broj 212, u ulici Hvarskoj broj 1, površine 97 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 17,55 KM - po 1 m2;
6. Poslovni prostor broj 32, u ulici Vojvode Momčila broj 10, površine 10 m2; namjena: kancelarija; početna zakupnina 17,55 KM po 1 m2;
7. Poslovni prostor broj 52, u ulici Milana Tepića broj 23, površine 76 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 17,55 KM - po 1 m2;
8. Poslovni prostor broj 15, u ulici Patrijarha Makarija Sokolovića broj 11, površine 15 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 17,55 KM - po 1 m2,
9. Poslovni prostor broj 16, u ulici Patrijarha Makarija Sokolovića broj 11, površine 19 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 17,55 KM - po 1 m2;
10. Poslovni prostor broj 24, u ulici Braće Mažar i majke Marije broj 15, površine 11 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 17,55 KM po - 1 m2;
11. Poslovni prostor broj 69, u ulici Dragomira Drage Malića broj 1, površine 22 m2; namjena: kancelarija; početna zakupnina 17,55 KM po - 1 m2;
12. Poslovni prostor broj 70, u ulici Dragomira Drage Malića broj 1, površine 8 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 17,55 KM po -1 m2;
13. Poslovni prostor broj 71, u ulici Dragomira Drage Malića broj 1, površine 20 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 17,55 KM po -1 m2;
14. Poslovni prostor - u ulici Mirka Kovačevića broj 1, u objektu MZ Obilićevo, površine 24 m2, namjena: uslužna djelatnost, početna zakupnina 15,20 KM po 1 m2;
15. Poslovni prostor - u ulici Mirka Kovačevića broj 1, u objektu MZ Obilićevo, površine 13 m2, namjena: uslužna djelatnost, početna zakupnina 15,20 KM po 1 m2;
16. Poslovni prostor - u ulici Mirka Kovačevića broj 1, u objektu MZ Obilićevo, površine 12 m2, namjena: kancelarija, početna zakupnina 15,20 KM po 1 m2;
17. Poslovni prostor broj 195, u ulici Omladinskoj broj 89, površine 78 m2; namjena: trgovinska djelatnost rpočetna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
18. Poslovni prostor broj 196, u ulici Đure Đakovića broj 10, površine 77 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
19. Poslovni prostor broj 198, u ulici Đure Đakovića broj 12, površine 57 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
20. Poslovni prostor broj 100, u Bulevaru Vojvode Živojina Mišića broj 39, površine 14 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
21. Poslovni prostor broj 101, u Bulevaru Vojvode Živojina Mišića broj 45, površine 14 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
22. Poslovni prostor broj 102, u Bulevaru Vojvode Živojina Mišića broj 43, površine 14 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
23. Poslovni prostor broj 103, u Bulevaru Vojvode Živojina Mišića broj 49, površine
13 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
24. Poslovni prostor broj 106, u Bulevaru Vojvode Živojina Mišića broj 53, površine
14 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
25. Poslovni prostor broj 107, u Bulevaru Vojvode Živojina Mišića broj 57, površine 13 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po -1 m2;
26. Poslovni prostor broj 108, u Bulevaru Vojvode Živojina Mišića broj 63 površine 13 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po -1 m2;
27. Poslovni prostor broj 113, u Kordunaškoj ulici broj 14, površine 16 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
28. Poslovni prostor broj 116, u Kordunaškoj ulici broj 2, površine 24 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 15,20 KM po -1 m2;
29. Poslovni prostor broj 223, u ulici Relje Krilatice broj 15, površine 8 m2; namjena: uslužna djelatnost (podrumski prostor); početna zakupnina 15,20 KM po - 1 m2;
30. Poslovni prostor broj 152a, u ulici Srće Zlopogleće broj 37, površine 23 m2; namjena: trgovinska - uslužna djelatnost; početna zakupnina 12,90 KM po -1 m2;
31. Poslovni prostor broj 156, u ulici Marka Kraljevića broj 14, površine 43 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 12,90 KM po - 1 m2;
32. Poslovni prostor broj 135, u ulici Kosovke djevojke broj 17, površine 132 m2; namjena: trgovinska djelatnost (prehrana); početna zakupnina 12,90 KM po -1 m2;
33. Poslovni prostor broj 117, u ulici Koste Jarića broj 2c, površine 31 m2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 12,90 KM po - 1 m2;
34. Poslovni prostor broj 141, u ulici Jug Bogdana broj 6, površine 82 m2; namjena: ugo- stiteljska djelatnost; početna zakupnina 12,90 KM po - 1 m2;
35. Poslovni prostor broj 148, u ulici Jug Bogdana broj 2, površine 1Gm2; namjena: uslužna djelatnost; početna zakupnina 12,90 KM po - 1 m2;
36. Poslovni prostor broj 125, u ulici Josifa Pančića broj 8, površine 35 m2; namjena: trgovinska djelatnost; početna zakupnina 12,90 KM po - 1 m2;
37. Poslovni prostor br. 1 - u zidanom objektu u Saračici, površine 93 m2, namjena: trgovinska djelatnost, početna zakupnina 3,5 KM po 1 m2;
38. Poslovni prostor br. 2 - u zidanom objektu u Saračici, površine 214 m2, namjena: trgovinska djelatnost, početna zakupnina 3,5 KM po 1 m2;
Učesnik na oglasu može biti svako fizičko i pravno lice, osim lica koja nisu, u cjelini izmirila obaveze - po ranije zaključenom ugovoru sa Gradom Banjaluka.
III
Učesnik na oglasu je obavezan da ponudi najmanje početni iznos zakupnine, te da priloži dokaz o uplati kaucije i troškova oglasa u originalu. U početnoj cijeni zakupnine, uračunat je PDV.
Poslovni prostor se izdaje za obavljanje djelatnosti u skladu sa namjenom određenom oglasom, i u viđenom stanju.
IV
Izdavanje u zakup - putem prikupljanja pismenih ponuda, može se izvršiti samo ako su prispjele najmanje dvije ponude za isti poslovni prostor.
Rok prispjeća ponuda, Komisija utvrđuje - na osnovu prijemnog pečata na koverti, u kojoj je ponuda prispjela.
Poslovni prostori se daju u zakup - na period od jedne godine, uz mogućnost produženja ugovora, uz uslov - da se obaveze na ime zakupa redovno izmiruju.
V
Učesnici potrebnu dokumentaciju dostavljaju u zatvorenoj koverti, DIREKTNO NA PROTOKOL, sa obaveznom naznakom na koverti: GRAD BANjA J1UKA, ADMINISTRATIVNA SLUŽBA, Komisija za poslovne prostore i garaže - PRIJAVA NA OGLAS ZA ZAKUP POSLOVNOG PROSTORA, u roku od osam (8) dana od dana objavljivanja oglasa.
VI
Učesnik na oglasu obavezan je u ponudi, navesti sljedeće podatke:
- ime, očevo ime, prezime i tačnu adresu - za fizička lica, a za pravna lica - tačan naziv, pod kojim je pravno lice upisano u sudski registar, puni naziv firme i njegovo sjedište;
- preciznu oznaku poslovnih prostorija - na koju se ponuda odnosi (redni broj oglasa), i broj poslovnog prostora,
- iznos zakupnine koju nudi u KM - po 1 m2 (iskazano i brojkama i slovima);.
- broj telefona ponuđača.
VII
Uz ponudu, ponuđač je dužan priložiti:
- dokaz o uplati troškova oglasa, u iznosu od 10 KM - koje će uplatiti na račun javnih prihoda Grada Banja Luka, broj: 5550071203488860, vrsta prihoda: 729124, otvorenog kod Nove banke AD Banja Luka;
- dokaz o uplati jedne mjesečne zakupnine - kauciju na žiro - račun - JRT Grada Banja Luka, broj: 5710100000214143, otvorenog kod Komercijalne banke a.d. Banja Luka,
- dokaz o invalidnosti ili statusu člana porodice poginulog borca (rješenje nadležnog organa).
VII
Prijave, sa potrebnom dokumentacijom, podnose se zaključno sa danom 10.9.2013. godine, do 11 časova, a otvaranje ponuda obaviće se istog dana u 13 časova u sali broj 238, drugi sprat.
IX
Neblagovremene, nepotpune, i ponude - podnesene protivno uslovima raspisanog oglasa, Komisija će odbaciti. Izdavanje u zakup može se izvršiti samo ako su prispjele naj- manje dvije ponude - za isti poslovni prostor.
U slučaju da prvo prikupljanje pismenih ponuda nije uspjelo - zato što nisu učestvovala najmanje dva ponuđača, ili su isti odustali od ponude, postupak će se ponoviti. Ukoliko dva, ili više ponuđača ponude najviši (isti) iznos zakupnine za isti poslo- vni prostor, prednost imaju ovim redoslijedom:
1. članovi porodice poginulog borca, koji svoj status dokazuje rješenjem o utvrđivanju prava na porodičnu penziju ili invalidninu;
2. RVI, prema stepenu invaliditeta;
3. kod ostalih ponuđača, ono lice čija je ponuda ranije prispjela.
X
Ponuđač koji ostvari pravo na zakup poslovnog prostora, plaća zakupninu - u iznosu koji je ponudio. U slučaju da se - odlukom Skuppggine Grada, utvrdi veća zakupnina od iznosa koji je ponuđen, zakupac je u obavezi da plaća - na ovakav način utvrđenu veću zakupninu. Ponuđaču koji ostvari pravo na dodjelu poslovnog prostora, kaucija se uračunava u zakup- ninu, a licu koje ostvari pravo na dodjelu pa - odustane od zaključivanja ugovora, kaucija se neće vratiti.
Troškovi oglasa se ne vraćaju ponuđačima.
XI
Ponuđač čija je ponuda - Odlukom Komisije, utvrđena kao najpovoljnija, dužan je zaključiti ugovor o zakupu, u roku od pet (5) dana - od dana konačnosti Odluke o dodjeli u zakup.
Ukoliko najpovoljniji ponuđač ne zaključi ugovor o zakupu - u roku iz prethodnog stava, ugovor će se zaključiti sa sljedećim najpovoljnijim ponuđačem.
Rezultati provedenog postupka licitacije, i Odluka o dodjeli u zakup - biće objavljeni na oglasnoj tabli Administrativne službe Grada, u roku od 5 dana - od dana otvaranja ponuda.
ODJELJENJE ZA KOMUNALNE I STAMBENE POSLOVE I POSLOVE SAOBRAĆAJA
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
LIV ELEKTRONIK d.o.o. Sarajevo - ul. Azize Šaćirbegović bb 71000 Novo Sarajevo
-
TELEFONGRADNJA d.o.o. Kalesija - ul. Patriotske lige broj 5 75260 Kalesija
-
JKP Saobraćaj i komunikacije-Tuzla d.o.o. Tuzla - ul. II krajiške brigade bb - Kojšino 75000 Tuzla
-
Odašiljači i veze d.o.o. Zagreb - Ulica grada Vukovara 269d 10000 Zagreb
-
KJKP RAD d.o.o. Sarajevo - ul. Paromlinska br. 57 71000 Novo Sarajevo
-
VIŠEKRUNA Milena Višekruna s.p. Brod - 26.avgusta 56, Brod, Brod 74450 Brod
-
Industrija mesa ZP KOMERC d.o.o. Vršani - Vršani 50 76325 Bijeljina
-
Stara Ada d.o.o. Banja Luka - Ulica Veljka Mlađenovića bb 78101 Banja Luka
-
Lider MM Co d.o.o. Laktaši - Ulica prijedorska bb 78252 Laktaši