Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Javni poziv za odabir korisnika grant sredstava Podrška razvoju Kantona za 2014. godinu

Izvor: Dnevni Avaz, 18.09.2014.

Na osnovu člana 56. Stav 2. Zakona o organizaciji organa uprave u Federaciji Bosne i Hercegovine („Službene novine Federacije Bosne i Hercegovine", broj:35/05) i odredaba Odluke o utvrdjivanju programa, uslova, kriterija i postupaka za raspodjelu sredstava Budžeta Tuzlanskog Kantona za 2014. godinu sa pozicije 21010006 - «Podrška razvoju Kantona» broj:02/l-05-018685-l/14 od 26.08.2014. godine, Ministarstvo razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona, raspisuje

 

JAVNI POZIV

za odabir korisnika grant sredstava «Podrska razvoju Kantona» za 2014. godinu

 

I. PREDMET JAVNOG POZIVA

Predmet javnog poziva je prikupljanje prijava za odabir korisnika grant sredstava, utvrđenih u Budžetu Tuzlanskog kantona za 2014. godinu, sa pozicije 21010006 - "Podrška razvoju kantona", a koji se odnosi na sljedeće programe:

1. sufinansiranje troškova MSP i obrtnicima za uvođenje ISO/IEC standarda, osiguranje CE znaka i obnavljanje standarda do 83.829,00 KM

2. sufinansiranje programa/projekata udruženja do 50.000,00 KM

3. subvencije za podršku obrtničkim komorama do 15.000.00 KM

4. subvencija obrtnicima za nabaku opreme, alata i repromaterijala do 70.000.00 KM

5. subvencija MSP i obrtnicima za prekvalifikaciju, dokvalifikaciju i specijalizaciju do 30.000,00 KM

6. subvencije za podršku novoosnovanim MSP i obrtima do 90.000,00 KM

7. subvencioniranje dijela kamata po kreditima odobrenim u komercijalnim bankama za rast i razvoj MSP i obrta do 50.000,00 KM

8. subvencije za izgradnju poduzetničke infrastrukture do 50.000.00 KM

 

II. PROGRAMI

Program broj 1. SUFINANSIRANJE TROŠKOVA ZA UVOĐENJE ISO/IEC STANDARDA, OSIGURANJE CE  ZNAKA I OBNAVLJANJE STANDARDA

- pravo i uslovi za dodjelu sredstava

Pravo na ostvarivanje sufinansiranja (refundacije) imaju MSP i obrtnici u većinskom privatnom vlasništvu sa sjedištem na prostoru Tuzlanskog Kantona (u daljem tekstu: Kanton) koji:

a) Za Sufinansiranje (refundacija) troškova za uvođenje i obnavljanje ISO/IEC standarda:

- koji su registrovani u skladu sa zakonom; Dokaz: Rješenje o registraciji za MSP, odnosno Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte,

- posjeduju certifikat izdat od ovlaštene certifikacijske organizacije u 2013. i/ili 2014. godini, a nisu do sada ostvarili subvenciju/sufinansiranje za predmetni standard od Vlade Kantona; Dokaz: Certifikat, - - su obnovili standard u 2013. i/ili 2014. godine, a koji nisu do sada ostvarili subvenciju/sufinansiranje za predmetni standard od Vlade Kantona: Dokaz: Certifikat,

- koji uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: uvjerenje o iznurenim porezima i doprinosima.

- koji uredno izmiruju indirektne poreze (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); Dokaz: Uvjerenje o iznurenim indirektnim porezima,

- koji su opravdali dodijeljena fmansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (u daljemo tekstu: Ministarstvo) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko su koristili ista; Dokaz: Izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva,

- koji do sada nisu ostvarili subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/programa, od Vlade Kantona ili drugog izvora: Dokaz: Baza podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa

b) Za Sufinansiranje (refundacija) troškova za osiguranje CE znaka

- koji su registrovani u skladu sa zakonom; Dokaz: Rješenje o registraciji za MSP. odnosno Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte,

- su osigurali CE znak u 2013. i/ili 2014. godini, a koji nisu do sada ostvarili subvenciju/sufinansiranje za predmetni CE znak od Vlade Kantona; Dokaz: EU izjava o usaglašenosti,

- koji posjeduju Tehnički fajl - dosije sa svim pripadajućim procedurama, uputstvima i zapisima za osiguranje kv alitete proizvoda; Dokaz: Naslovna strana Tehničkog fajla - dosijea.

- koji posjeduju EU izjavu o usaglašenosti za 2013. i/ili 2014. godini: Dokaz: EU izjava o usaglašenosti.

- koji uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje: Dokaz: Uvjerenje o iznurenim porezima i doprinosima,

- koji uredno izmiruju indirektne poreze (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); Dokaz: Uvjerenje o iznurenim indirektnim porezima,

- koji su opravdali dodijeljena fmansijska sredstva Ministarstva po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko su koristili ista; Dokaz: Izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva,

- koji do sada nisu ostvarili subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/programa, od Vlade Kantona ili drugog izvora; Dokaz: Baza podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa

(1) Ukoliko podnosilac prijave ne ispuni naprijed navedene uslove. prijava neće biti uzeta u dalje razmatranje.

 

- Namjena utroška nepovratnih sredstava

- sufinansiranje troškova za uvođenje međunarodnih standarda ISO i IEC. regionalnih standarda Europi CEN. CENELEC, ECISS. .. nacionalnih standarda BAS i sl. (FSC CoC/PEFC CoC, HACCP, HALAL. IFS I dr.)

- osiguranje CE znaka i

- obnavljanje standarda.

 

- Kriteriji za bodovanje

Novozaposleni radnici u 2013. i/ili 2014.godini, Djelatnost koju MSP ili obrt obavlja Broj zaposlenih radnika i Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (za period 2011-2013. godina).

 

- Maksimalni iznos sredstava

-  Sredstva će se dodjeljivati u iznosu od 60% priznatih troškova utrošenih za ove namjene, a u maksimalnom iznosu po jednom korisniku do 12.000 KM.

- Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene utroška sredstava.

- Sljedeći troškovi su neprihvatljivi: porez na dodanu vrijednost, nabavka/kupovina opreme, uređaja, mašina, izgradnja/dogradnja/adaptacija poslovnog prostora i proizvodnih objekata, reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i si.) komunalne usluge i slično.

 

-  Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a) PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen), koji čini sastavni dio ovog Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu, putem vveb stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi  i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javm_Pozivi.htm

 

b) OBAVEZNA DOKUMENTACIJA:

- Sufinansiranje (refundacija) troškova za uvođenje ili obnavljanje ISO/IEC standarda

- Rješenje o registraciji za MSP. Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog org. za obrte;

- Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

 - Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave;

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost);

- Ugovor sa certifikacijskom ustanovom i ponuda za one ugovore u kojima nisu navedeni iznosi utrošenih sredstava za predmetni certifikat;

- Ugovor sa konsultantskom organizacijom;

- Fakture i izvodi sa transakcijskih računa kojima se dokazuje daje izvršeno plaćanje za predmetnu namjenu po dostavljenim ugovorima;

- Certifikat izdat od ovlaštene certifikacijske organizacije u 2013. i/ili 2014. godini

 

Sufinansiranje (refundacija) troškova za osiguranje CE znaka

- Rješenje o registraciji za MSP, odnosno Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte;

- Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave;

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost);

- Naslovnu stranu i sadržaj Tehničkog fajla - dosijea (korisnik mora posjedovati kompletan Tehnički fajl - dosije, ali ga zbog obimnosti ne mora dostavljati u kompletu, nego samo navedeni dio);

- Ugovor sa certifikacijskom ustanovom ili Ugovor/sporazum o korištenju dokumentacije o ispitivanju u sklopu postupka osiguranja CE znaka u 2013. i/ili 2014. godini;

- Ugovor sa konsultantskom organizacijom:

- Fakture i izvode sa transakcijskih računa kojim se dokazuje daje izvršeno plaćanje za predmetnu namjenu po dostavljenim ugovorima;

- EU Izjavu o usaglašenosti u 2013. i/ili 2014. godini

 

c) DOKUMENTACIJA ZA BODOVANJE:

- Sufinansiranje (refundacija) troškova za uvođenje ili obnavljanje ISO/IEC standarda

- Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti;

- Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. godini i/dala od Poreske uprave FBiH

 

-  Sufinansiranje (refundacija) troškova za osiguranje CE znaka

- Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djetalnosli:

- Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. godini izda ta od Poreske uprave FBiH

-  Dokumenti trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedećih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave;

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost);

- Fakture i izvodi sa transakcijskih računa kojima se dokazuje daje izvršeno plaćanje za predmetnu namjenu po dostavljenim ugovorima;

- Certifikat izdat od ovlaštene certifikacijske organizacije u 2013. i/ili 2014. godini EU Izjavu o usaglašenosti u 2013. i/ili 2014. godini

- Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. godini izdala od Poreske uprav e FBiH

 

Program broj 2. - SUFINANSIRANJE PROGRAMA/PROJEKTA UDRUŽENJA

- Pravo i uslovi za dodjelu sredstava

-  Pravo na dodjelu sredstava imaju udruženja:

- koja su registrovana u Ministarstvu pravosuđa i uprave Tuzlanskog kantona ili u skladu sa zakonom na entitetskom ili državnom nivou; Dokaz: Rješenje o registraciji,

- koja imaju sjedište, djeluju, rade i implementiraju projekte na prostoru Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Kanton); Dokaz: Rješenje o registraciji i Format prijedloga projekta,

- koja su do sada realizirala dva ili više projekata iz oblasti poduzetništva ili obrtništva u zadnjih pet godina; Dokaz: Referenc lista uspješno realizovanih projekata,

- koja uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o iznurenim porezima i doprinosima.

- koji su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstv a razv oja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministarstvo) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko je koristio ista; Dokaz: Izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva,

- koja do sada nisu ostvarila subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredsiava od Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/programa od Vlade Tuzlanskog Kantona ili drugog izvora; Dokaz: Baza podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa

 

- Namjena utroška nepovratnih sredstava

Nepovratna sredstva mogu se koristiti za mogu se koristiti za realizaciju programa/projekata koji se odnose na razvoj i unapređenje inovatorstva i poticaj inovativnog djelovanja, implementaciju programa/projekata koji su direktno vezani za očuvanje obrtničke tradicije i kulturnog i historijskog naslijeđa tradicionalnih i starih obrtničkih djelatnosti, poticaj mladim osobama u biznisu, razvoj socijalnog poduzetništva kroz uključivanje socijalno ugroženih kategorija stanovništva u normalne tokove života, programe vezane za izvan institucionalno obrazovanje

- prekvalifikaciju i dokvalifikaciju, izradu analiza i studija o poduzetništvu, žensko poduzetništvo i za sufinansiranje programa/projekata koji se financiraju iz fondov a EU ili dragih izvora

 

- Kriteriji za bodovanje

Broj korisnika programa/projekta, Projekat daje podslicaj mladima za biznis, Program/projekat podsliče uključivanje ranjivih kategorija stanovništva (invalidi, demobilisani borci, članovi šehidske porodice, porodice poginulih boraca, osobe sa posebnim potrebama) u normalne tokove života. Uključenost obrazovnih ili drugih institucija vezanih za realizaciju programa/projekta, Finansiranje programa/ projekta iz drugih izvora u odnosu na ukupnu investiciju, izuzimajući vlastita sredstva i sredstva tražena od Ministarstva, Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (za period 2011-2013. godina).

 

-  Maksimalni iznos sredstava

- Sredstva će se dodjeljivati u traženom iznosu, a maksimalno po jednom korisniku do 7.000 KM (slovoma: sedamhiljada KM)

- Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškov e nastale realizacijom namjene programa.

- Sljedeći troškovi su neprihvatljivi: reprezentacija, komunalne usluge, uredska i ICT oprema, plale zaposlenika udruženja i slično.

 

- Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

-  PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen), koji čini sastavni dio ovog Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu, putem vveb stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi  i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm;

 

Popunjen PRIJEDLOG PROJEKTA/PROGRAMA za 2014. godinu, isključivo na propisanom obrascu „Format prijedloga projekta", koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi  i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm;

 

OBAVEZNU DOKUMENTACIJU

- Rješenje o upisu u Sudski Registar ili upisu kod drugog nadležnog organa u Federaciji Bosne i Hercegovine ili Bosni i Hercegovini kojom podnosioci prijave dokazuju da su registrovani u relevantnom registru radi obavljanja profesionalne djelatnosti;

- Uvjerenje o poreznoj registraciji - ID broj;

- - Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave;

- Program rada obrtničke komore (ukupan)

 

DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

- Izjavu – listu udruženja članica obrtničke komore koja sadrži broj krajnjih korisnika programa rada za 2014.godinu,

-Potvrdu- pregled sajamskih manifestacija na kojima se aktivno sudjelovalo u 2013.godini

- Potvrdu o saradnji sa obrtničkim komorama iz zemalja okruženja do 2014. godine ;

- Budžet uz Program rada 2014. godine (koji jasno definiše izvore sredstava);

- Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i dr., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz dragih izvora

 

Dokumenti trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedećih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

- Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

- Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i sl, kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz drugih izvora

Takodjer. Izjave i potvrde kao dokazi se dostavljaju u originalu i moraju biti ovjerene i potpisane od ovlaštene osobe podnosioca prijave.

 

Program broj 3. – SUBVENCIJE ZA POTPORU OBTRNIČKIM KOMORAMA 

- Pravo na dodjelu sredstava imaju obrtničke komore:

-koje djeluju u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima („Službene novine Federacije BiH“ broj 35/09 i 42/11); Dokaz: Rješenje o registraciji,

-koje su registrovane na nivou Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Kanton); Dokaz: Rješenje o registraciji,

-koje imaju sjedište na području Kantona; Dokaz: Rješenje o registraciji,

-koje realizuju programe/projekte od interesa za Kanton; Dokaz: Prijedlog programa/projekta - Program rada

-koje uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima.

-koje su opravdale dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministarstvo) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko je koristio ista; Dokaz: Izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva, 

-koje do sada nisu ostvarila subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/programa od Vlade Kantona ili drugog izvora; Dokaz: Baza podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa

 

- Namjena utroška nepovratnih sredstava 

- Realizacija programa rada asocijacije 

 

- Kriteriji za bodovanje

Broj krajnjih korisnika programa rada, Povezivanje, predstavljanje i zastupanje poduzetnika (MSP i obrt) putem sajamskih manifestacija u 2013. godini, Saradnja sa asocijacijama iz zemalja okruženja do 2014. godine, Finansiranje programa/ projekta iz drugih izvora u odnosu na ukupnu investiciju, izuzimajući vlastita sredstva i sredstva tražena od Ministarstva, Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (za period 2011- 2013. godina).

 

- Maksimalni iznos sredstava koji se dodjeljuje

- Sredstva se dodjeljuju u traženom iznosu, a maksimalno po jednom korisniku do 15.000 KM (slovima: petnaesthiljada KM).

- Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene programa.

 

- Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen), koji čini sastavni dio ovog Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm;

b)Popunjen PRIJEDLOG PROJEKTA/PROGRAMA za 2014. godinu, isključivo na propisanom obrascu „Format prijedloga projekta“, koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi i putem web stranice

Vlade Kantona:  http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm;

c)OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

-Rješenje o upisu u Sudski Registar ili upisu kod drugog nadležnog organa u Federaciji Bosne i Hercegovine ili Bosni i Hercegovini kojom podnosioci prijave dokazuju da su

registrovani u relevantnom registru radi obavljanja profesionalne djelatnosti; 

-Uvjerenje o poreznoj registraciji – ID broj; 

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Program rada obrtničke komore (ukupan)

 

d) DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

-Izjavu - listu udruženja članica obrtničke komore koja sadrži broj krajnjih korisnika programa rada za 2014. godinu;

-Potvrdu - pregled sajamskih manifestacija na kojima se aktivno sudjelovalo u 2013. godini;

-Potvrdu o saradnji sa obrtničkim komorama iz zemalja okruženja do 2014. godine 

-Budžet uz Program rada 2014. godine (koji jasno definiše izvore sredstava);

-Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i dr., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz drugih izvora

- Dokumenti trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedecih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i sl., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz drugih izvora

- Takodjer, Izjave i potvrde kao dokazi se dostavljaju u originalu i moraju biti ovjerene i potpisane od ovlastene osobe podnosioca prijave.

 

Program broj 4. –  SUBVENCIJA OBRTNICIMA ZA NABAVKU OPREME, ALATA I

REPROMATERIJALA

- Pravo na dodjelu sredstava imaju obrtnici:

- koji su registrovani u općinama Tuzlanskog kantona u skladu sa Zakonom o obrtu

(Službene novine Federacije BiH“, br. 35/09 i 42/11) i Uredbom o vezanim i posebnim obrtima („Službene novine FBiH“, broj 66/09, 62/10 i16/12), te obrtnici koji obavljaju obrtničku djelatnost sukladno sa Uredbom o zaštiti tradicionalnih i starih zanata („Službene novine F BiH“, broj 66/09, 38/10 i 16/12); Dokaz: Rješenje o registraciji,

- koji imaju sjedište, djeluju i rade na prostoru Tuzlanskog Kantona (u daljem tekstu: Kanton), Dokaz: Rješenje o registraciji,

- čija registrovana djelatnost ne spada u oblast trgovine, turizma, ugostiteljstva, prevoza stvari, roba i putnika; Dokaz: Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti,

- koji uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima 

- koji su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministarstvo) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko je koristio ista;  Dokaz: Baza podataka Ministarstva

- koji do sada nisu ostvarili subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/programa, od Vlade Kantona ili drugog izvora, Dokaz: Baza podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa

 

- Namjena utroška nepovratnih sredstava

Za nabavka i kupovina opreme i alata te kupovinu repromaterijala.. 

- Kriteriji za bodovanje

Novozaposleni radnici u 2013/2014; Oblik vođenja djelatnosti; Djelatnost koju obavlja; Broj zaposlenih; Broj zaposlenih iz ranjivih kategorija stanovništva (invalidi, demobilisani borci, članovi šehidske porodice, porodice poginulih boraca, osobe sa posebnim potrebama); Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (za period 2011-2013. godina);

 

- Maksimalan iznos sredstava

- Sredstva će se dodjeljivati se traženom iznosu, a maksimalan iznos ne može biti veći od 5.000,00 KM (slovima: pethiljada konvertibilnih maraka) za sljedeće namjene:

-za nabavku i kupovinu opreme i alata neophodnih za obavljanje djelatnosti do 3.000,00 KM (slovima: tri hiljade konvertibilnih maraka);

-za kupovinu repromaterijala do 2.000,00 KM (slovima: dvije hiljade konvertibilnih maraka);

-  Podnosioci prijava se mogu prijaviti za obje namjene, s tim što maksimalan iznos sredstava za ukupnu subvenciju po jednom korisniku ne smije biti veći od 5.000,00 KM.

- Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene definisane u članu 3. ovog Pravilnika.

- Sljedeći troškovi su neprihvatljivi: Računovodstvene usluge; Pravne usluge; Obuku vezana za osnove IT-a i korištenje MS Office paketa; Izgradnja/dogradnja/adaptacija poslovnog prostora i proizvodnih objekata;Osobni dohodak (plata, doprinosi i sl.); Reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i sl.); Komunalne usluge i slično

 

- Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen), koji čini sastavni dio ovog Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi  i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm;  

b)OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

-Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa odakle se jasno može uočiti da je obrt registriran i oblik vođenja djelatnosti; 

-Uvjerenje o poreznoj registraciji – ID broj; 

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Fotokopija lične karte odgovorne osobe;

-Predračun sa specifikacijom troškova, izdat od subjekta od kojeg se planira nabaviti oprema, alati i repromaterijali 

 

c)DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

-Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. godini izdata od Poreske uprave FBiH;

-Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti;

-Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik pripada definisanim ranijivim kategorijama;

 

- Dokumenti trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedecih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Predračun sa specifikacijom troškova, izdat od subjekta od kojeg se planira nabaviti oprema, alati i repromaterijal

-Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. godini izdata od Poreske uprave FBiH;

-Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik pripada definisanim ranijivim kategorijama;

 

Program broj 5. – SUBVENCIJE MSP I OBRTNICIMA ZA PREKVALIFIKACIJU,

DOKVALIFIKACIJU I SPECIJALIZACIJU

Pravo na ostvarivanje subvencija imaju MSP i obrtnici sa sjedištem na prostoru Tuzlanskog Kantona (u daljem tekstu: Kanton):

- koji imaju sjedište, djeluju i rade na prostoru Tuzlanskog Kantona (u daljem tekstu: Kanton), Dokaz: Rješenje o registraciji,

-čija registrovana djelatnost ne spada u oblast trgovine, turizma, ugostiteljstva, prevoza stvari, roba i putnika; Dokaz: Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti,

-koji su u toku 2013./2014. godine izvršili ili imaju namjeru u toku 2014. godine započeti prekvalifikaciju, dokvalifikaciju i specijalizaciju zaposlenih; Dokaz: Potvrde izdate od strane obrazovne institucije ili druge ustanove/Predračun obrazovne ili druge ustanove

-koji uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima. 

-koji uredno izmiruju indirektne poreze (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost), Dokaz: Uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima.

-koji su opravdali dodijeljena financijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministarstvo) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko je koristio ista; Dokaz: Izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva, 

-koji do sada nisu ostvarili subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/programa, od Vlade Kantona ili drugog izvora; Dokaz: Baze podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa

 

-Namjena utroška sredstava 

-Nepovratna sredstva mogu se koristiti za edukaciju u cilju sticanja odgovarajuće stručne spreme, novih znanja i tehnologija, i to za: 

- za prekvalifikaciju koja podrazumijeva obrazovanje i osposobljavanje korisnika za drugo zanimanje, radi zapošljavanja, odnosno obrazovanje i osposobljavanje koje osobi koja je već prethodno stekla neko stručno zvanje odnosno zanimanje omogućava da stekne nove kompetencije za obavljanje novog zanimanja  ili nove profesionalne djelatnosti;

-za dokvalifikaciju koja podrazumijeva stjecanje novog znanja korisnika u okviru istog zanimanja s ciljem povećanja kompetencija, odnosno dodatno stručno obrazovanje prema posebno utvrđenim diferenciranim programima,  radi stjecanja višeg stepena kvalifikacije u okviru istog zanimanja i 

-za specijalizaciju koja predstavlja obrazovanje i osposobljavanje korisnika u okviru istog zanimanja/ zvanja radi stjecanja posebnih znanja i radnih vještina;

 

-Kriteriji za bodovanje

Novozaposleni radnici u 2013./2014.; Broj zaposlenih osoba; Broj zaposlenih iz ranjivih kategorija stanovništva (invalidi, demobilisani borci, članovi šehidske porodice, porodice poginulih boraca, osobe sa posebnim potrebama); Djelatnost koju MSP ili obrt obavlja; Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (za period 2011- 2013. godina); 

 

Maksimalni iznos sredstava

Sredstva za namjene iz programa dodjeljivaće se u traženom iznosu, a maksimalan iznos ne može biti veći od 1.500,00 KM (slovima: jedna hiljadaipetstotina KM) po kandidatu za sljedeće namjene:

-za refundaciju troškova finalizirane prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije u toku 2013./2014. godine 

-za subvencioniranje troškova planirane prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije u toku 2014. godine   Podnosioci prijava se mogu prijaviti sa više zaposlenih za namjenu sredstava iz člana 4. ovog Pravilnika s tim što maksimalni iznos sredstava koji se može odobriti iznosi 5.000,00 KM po MSP-u i obrtu.

- Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene.  Sljedeći troškovi su neprihvatljivi: Troškovi literature, Troškovi ponovnog polaganja ispita, Troškovi osoblja zaposlenog na aktivnostima provođenja stručnog osposobljavanja, Osobni dohodak (plata, doprinosi i sl.), Reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i sl.)

 

Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen), koji čini sastavni dio ovog Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi  i putem web stranice Vlade Kantona:  http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm    

 

b)OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

Za MSP/obrte koji su u toku 2013./2014. godine izvršili prekvalifikaciju, dokvalifikaciju i specijalizaciju zaposlenih:

-Rješenje o registraciji za MSP, odnosno Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog  

organa za obrte;

-Uvjerenje o poreznoj registraciji – ID broj;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost);

-Fakture od obrazovne institucije ili druge ustanove ovlaštene za programe prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije, uplatnice, izvode sa računa iz banke kojima se dokazuje uplata troškova za prekvalifikaciju, dokvalifikaciju i specijalizaciju zaposlenih

-Diplome, svjedočanstva, uvjerenja, certifikate i druge potvrde izdate od strane obrazovne institucije ili druge ustanove ovlaštene za programe prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije, kojom se dokazuje da su zaposleni u MSP i obrtima uspješno završili program prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije

-Za MSP/obrte koji namjeravaju u toku 2014. godine započeti prekvalifikaciju, dokvalifikaciju i specijalizaciju zaposlenih:

-Rješenje o registraciji za MSP, odnosno Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte;

-Uvjerenje o poreznoj registraciji – ID broj;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost);

-Predračun kojom se dokazuje visina troškova za program prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije

-Program obuke od obrazovne institucije ili druge ustanove ovlaštene za programe prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije

-Potvrdu o upisu ili drugi dokaz izdat od obrazovne institucije ili druge ustanove ovlaštene za programe prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije (dostaviti najkasnije do 22.12.2014. godine)

 

c) DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

-Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti

-Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. izdato od Poreske uprave FBiH

-Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik pripada definisanim ranijivim kategorijama;

 Dokumenti trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedećih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDVa u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); 

-Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. izdata od Poreske uprave FBiH;

-Fakture od obrazovne institucije ili druge ustanove ovlaštene za programe prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije, uplatnice, izvode sa računa iz banke kojima se dokazuje uplata troškova za prekvalifikaciju, dokvalifikaciju ili specijalizaciju zaposlenih

-Diplome, svjedočanstva, uvjerenja, certifikate i druge potvrde izdate od strane obrazovne institucije ili druge ustanove ovlaštene za programe prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije, kojom se dokazuje da su zaposleni u MSP i obrtima uspješno završili program prekvalifikacije, dokvalifikacije ili specijalizacije

-Predračun kojom se dokazuje visina troškova za program prekvalifikacije, dokvalifikacije i specijalizacije

 

Program broj 6.  SUBVENCIJA ZA PODRŠKU NOVOOSNOVANIM MSP I OBRTIMA

 Pravo na ostvarivanje subvencija imaju novoosnovani MSP i obrtnici sa sjedištem na prostoru Tuzlanskog Kantona (u daljem tekstu: Kanton), koji:

-su registrovani nakon 01.01.2013. godine; Dokaz: Rješenje o registraciji,

-čija registrovana djelatnost ne spada u oblast trgovine, turizma, ugostiteljstva, prevoza stvari, roba i putnika; Dokaz: Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema kalasifikaciji djelatnosti,

-obrtnici koji svoju djelatnost obavljaju kao osnovnu djelatnost; Dokaz: Rješenje o registraciji

-koji uredno izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima. 

-koji uredno izmiruju indirektne poreze (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost), Dokaz: Uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima.

-koji su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministarstvo) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko je koristio ista; Dokaz: Izvještaj o kontroli utroška finansisjkih sredstava Ministarstva, 

-koji do sada nisu ostvarili subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/programa, od Vlade Kantona ili drugog izvora; Dokaz: Baze podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa

- Ukoliko je MSP ili obrt registrovan u periodu kraćem od tri mjeseca od dana podnošenja prijave nije dužan dostaviti dokumente kojima dokazuje da uredno izmiruje direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i doprinose za zdravstveno osiguranje;

               

Namjena utroška nepovratnih sredstava

-subvencioniranje troškova registracije i

-subvencioniranje troškova doprinosa za obrtnike i zaposlene u MSP i obrtima

 

Kriteriji za bodovanje:

Broj zaposlenih osoba, Djelatnost koju MSP ili obrt obavlja, Broj zaposlenih iz ranjivih kategorija stanovništva (invalidi, demobilisani borci, članovi šehidske porodice, porodice poginulih boraca, osobe sa posebnim potrebama), Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (za period 2011- 2013. godina).

 

Maksimalni iznos sredstava koji se dodjeljuje

-Sredstva za namjene iz ovog programa dodjeljivaće se u traženom iznosu, a maksimalan iznos ne može biti veći od 5.000,00 KM (slovima: pethiljada KM) za sljedeće namjene: - Za subvencioniranje plaćenih troškova registracije, a maksimalni iznos sredstava koji se može odobriti za MSP po jednom korisniku za ovu namjenu iznosi 1.300,00 KM, dok maksimalni  iznos za obrtnike iznosi 500,00 KM

-Za subvencioniranje dijela plaćenih troškova doprinosa PIO/MIO, doprinosa za zdravstveno osiguranje i doprinosi za osiguranje od nezaposlenosti za obrtnike i zaposlene u novosnovanim MSP i obrtima

- Aplikanti mogu aplicirati za obje namjene stim što maksimalan iznos sredstava za ukupnu subvenciju po jednom korisniku (novoosnovanom MSP-u ili obrtu) ne smije biti viši od 5.000,00 KM.

-Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene.

-Sljedeći troškovi su neprihvatljivi: Osnivački kapital.

 

Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen), koji čini sastavni dio ovog Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi  i putem web stranice Vlade Kantona:  http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm   

b)OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

-Rješenje o registraciji za MSP, odnosno Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte;

-Uvjerenje o poreznoj registraciji – ID broj;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); 

-Dokazi na osnovu kojih se vrši obračun subvencije, za što dostavlja:

-Uplatnice, fakture, ugovore, izvode sa računa iz banke kojima se dokazuje uplata troškova za registraciju MSP odnosno obrta i druga relevantna dokumentacija

-Uplatnice i izvode sa računa iz banke kojima se dokazuje uplata troškova za doprinose za PIO/MIO, doprinose za zdravstveno osiguranje i doprinose za osiguranje od nezaposlenosti i druga relevantna dokumentacija (za sve mjesece za koje je izvrsio uplatu)

 

c) DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

-Obavjštenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti

- Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. izdato od Poreske uprave FBiH

-Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik  pripada definisanim ranjivim kategorijama

 Dokumenti trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedecih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDVa u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); 

-Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. izdata od Poreske uprave FBiH;

-Potvrda/uvjerenje izdata od nadležne institucije kojom se dokazuje da zaposlenik  pripada definisanim ranjivim kategorijama

-Dokazi na osnovu kojih se vrsi obracun subvencije, za što dostavlja:

-Uplatnice, fakture, ugovore, izvode sa računa iz banke kojima se dokazuje uplata troškova za registraciju MSP odnosno obrta i druga relevantna dokumentacija

-Uplatnice i izvode sa računa iz banke kojima se dokazuje uplata troškova za doprinose za PIO/MIO, doprinose za zdravstveno osiguranje i doprinose za osiguranje od nezaposlenosti i druga relevantna dokumentacija (za sve mjesece za koje je izvrsio uplatu)

 

Program broj 7. SUBVENCIONIRANJE DIJELA KAMATA PO KREDITIMA

ODOBRENIM U KOMERCIJALNIM BANKAMA ZA RAST I RAZVOJ MSP I OBRTA 

Pravo na dodjelu sredstava imaju MSP i obrtnici u većinskom privatnom vlasništvu sa sjedištem na prostoru Tuzlanskog Kantona koji su uredno servisirali kredit u 2013. i 2014. godini, a pritom ispunjavaju slijedeće uslove:

-da je MSP/obrt registrovano i ima sjedište na prostoru Kantona, Dokaz: Rješenje o registraciji,

-da je MSP/obrt u 2012. i/ili 2013. i/ili 2014. godini zaposlilo nove radnike, Dokaz: Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. izdato od Poreske uprave FBiH

-da uredno izmiruje direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima 

-da uredno izmiruje indirektne poreze (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); Dokaz: Uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima

-da MSP/obrt ima zaključen ugovor o dugoročnom kreditu (krediti koji se odobravaju sa rokom povrata dužim od godinu dana) sa komercijalnom bankom u 2011. i/ili 2012 i/ili 2013. godini.; Dokaz: Ugovor o kreditu sa anuitetnim planom (plan otplate kredita)

-da su opravdali dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministarstvo)po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko je koristio ista; Dokaz: Izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva, 

-da do sada nisu ostvarili subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/programa (kredita), od Vlade Kantona ili drugog izvora; Dokaz: Baza podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa  Pravo na korištenje subvencioniranja dijela kamata, ne mogu ostvariti pravna lica koja su već koristila poticajna sredstva subvencioniranja dijela kamata za isti kredit od strane Vlade Kantona ili bilo kojeg drugog izvora, kao ni banke niti druge finansijske organizacije, niti osiguravajuća društva.

 

Minimalni i maksimalni iznos kredita

Minimalan iznos kredita za koji će se subvencionirati dio kamata je 10.000,00 KM, a maksimalan iznos kredita je 300.000,00 KM. Ukoliko korisnik realizuje dva ili više kredita imat će pravo na subvencioniranje dijela kamata na zbir kredita koji ne prelazi iznos od 300.000,00 KM.

 

Namjena sredstava

Subvencionirani dio kamata bit će primijenjen na dugoročne kredite (krediti koji se odobravaju sa rokom povrata dužim od godinu dana) odobrene za sve namjene, osim za one koji će biti korišteni za reprogram starih dugova. Kamata će se subvencionirati za kredite koji su odobreni od poslovnih banaka koje imaju sjedište, filijalu ili ekspozituru na području BiH.

- Rokovi otplate i visina subvencionirane kamatne stope

Subvencionirati će se dio kamate na odobrene kredite koji imaju nominalnu kamatnu stopu do 10% (na godišnjem nivou, bez obzira na način obračuna). Visina subvencioniranog dijela kamata za odobrene kredite iznosi 70% od plaćene kamate u 2013. i/ili 2014. godini.

 

Kriteriji za odabir korisnika i bodovanje

Novozaposleni radnici u 2012. i/ili 2013. i/ili 2014 godini, Djelatnost koju MSP ili obrt obavlja, Broj zaposlenih radnika, Namjena kreditnih sredstava, Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (za period 2011-2013. godina)

 

Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen), koji čini sastavni dio ovog Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi  i putem web stranice Vlade Kantona:  http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm   

 

b)OBAVEZNU DOKUMENTACIJU:

-Izvod iz sudskog registra ili Rješenje o registraciji za MSP, odnosno Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte;

-Uvjerenje o poreznoj registraciji – ID broj;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); 

-Ugovor o dugoročnom kreditu sa anuitetnim planom (plan otplate kredita);

-Potvrdu banke o redovnoj otplati kredita, sa obaveznim pregledom obračunatih i naplaćenih kamata za period za koji se vrši subvencija dijela kamate;

 

c)DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

-Obavještenje o razvrstavanju pravnog lica prema klasifikaciji djelatnosti

-Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. izdato od Poreske uprave FBiH;

-Dokaz o utrošku kreditnih sredstava (kao dokaz se prihvata: račun, faktura, ugovor)

 Dokumenti, trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedećih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDVa u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); 

-Potvrdu banke o redovnoj otplati kredita, sa obaveznim pregledom obračunatih i naplaćenih kamata za period za koji se vrši subvencija dijela kamate;

-Lista osiguranih lica za obveznika za prethodni mjesec u odnosu na dan apliciranja u 2014. izdato od Poreske uprave FBiH;

-Dokaz o utrošku kreditnih sredstava (kao dokaz se prihvata: račun, faktura, ugovor)

 

Program broj 8. – SUBVENCIJE ZA IZGRADNJU PODUZETNIČKE

INFRASTRUKTURE

-Pravo na ostvarivanje subvencija imaju MSP i obrtnici:

-sa sjedištem na području Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Kanton); Dokaz: Rješenje o registraciji,

-koji izmiruju direktne poreze, doprinose za PIO/MIO i zdravstveno osiguranje; Dokaz: Uvjerenje o izmirenim porezima i doprinosima

-koji izmiruju indirektne poreze (ukoliko su u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost); Dokaz: Uvjerenje o izmirenim indirektnim porezima

-koji su opravdala dodijeljena finansijska sredstva Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (u daljem tekstu: Ministarstvo) po ranije preuzetim obavezama korištenja poticajnih sredstava, ukoliko su koristili ista; Dokaz: Izvještaj o kontroli utroška finansijskih sredstava Ministarstva,  

-koji nisu ostvarila subvenciju/sufinansiranje/poticaj traženih finansijskih sredstava od

Ministarstva, za realizaciju predloženog projekta/ programa, od Vlade Kantona ili drugog izvora; Dokaz: Baza podataka općinskih, kantonalnih i federalnih organa

 

Namjena utroška sredstava 

-Nepovratna sredstva mogu se koristiti za osnivanje business start up centara i poslovnih inkubatora. 

-Namjena sredstava iz stava (1) podrazumijeva subvencioniranje troškova registrovanja business start up centara i poslovnih inkubatora, ulaganja vezana za adaptaciju ili rekonstrukciju radi uređenja prostora business start up centra i poslovnog inkubatora,  subvencioniranje troškova ili dijela troškova zakupnine poslovnog prostora business start up centra i poslovnog inkubatora, ulaganja vezana za opremanje kvalitete usluge (računarska i telekomunikacijska oprema). 

 

Kriteriji za bodovanje

Broj korisnika (broj MSP/obrta koji će koristiti usluge biznis start up centra/poslovnog inkubatora); Podsticaj mladima za biznis (broj mladih starosti između 18-35 godina koji će koristiti usluge biznis start up centra/poslovnog inkubatora); Biznis start up centar/poslovni inkubatora pružat će podsticaj za  uključivanje ranjivih kategorija stanovništva (invalidi, demobilisani borci, članovi šehidske porodice, porodice poginulih boraca, osobe sa posebnim potrebama) u normalne tokove života; Finansiranje programa/ projekta iz drugih izvora u odnosu na ukupnu investiciju, izuzimajući vlastita sredstva i sredstva tražena od Ministarstva; Uključenost obrazovnih ili drugih institucija vezanih za realizaciju programa/projekta; Dosadašnji poticaji od strane Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona (za period 2011-2013. godina);  

 

Maksimalni iznos sredstava

Sredstva za namjene iz člana 4. ovog Pravilnika dodjeljivaće se u traženom iznosu, a maksimalan iznos ne može biti veći od 10.000,00 KM (slovima: desethiljada KM).  Troškovi koji se priznaju odnose se isključivo na direktne troškove nastale realizacijom namjene definisane u članu 4. stav (2) ovog Pravilnika.

-Sljedeći troškovi su neprihvatljivi: Osnivački kapital, Kupovina i izgradnja poslovnog prostora, Kupovina vozila, Nabavka rabljene opreme, Osobni dohodak (plata, doprinosi i sl.), Reprezentacija, službena putovanja (prevoz, hotel i sl.), Računovodstvene usluge, Komunalne usluge i slično

 

Način prijave i potrebna dokumentacija

Kandidat prilikom prijave na Javni poziv obavezno dostavlja:

a)PRIJAVNI OBRAZAC (popunjen), koji čini sastavni dio ovog Pravilnika i koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi i putem web stranice Vlade Kantona: http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm;

b)Popunjen PRIJEDLOG PROJEKTA/PROGRAMA za 2014. godinu, isključivo na propisanom obrascu „Format prijedloga projekta“, koji se može dobiti u Ministarstvu, putem web stranice Ministarstva: http://www.mrptk.ba/javnipozivi  i putem web stranice

Vlade Kantona:  http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm ;

 

c)OBAVEZNU DOKUMENTACIJU

-Rješenje o registraciji za MSP, odnosno Rješenje o registraciji od nadležnog općinskog organa za obrte;

-Uvjerenje o poreznoj registraciji – ID broj; 

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost);

-Fakture, predračune, predugovore i drugu dokumentaciju iz koje se jasno može utvrditi

visina sredstava potrebnih za namjene i aktivnosti definisane u Formatu prijedloga projekta

-Dokaz o pokrenutom postupku registracije (dostaviti najkasnije do 22.12.2014. godine)

 

d) DOKUMENTACIJU ZA BODOVANJE:

-Izjavu o broju korisnika;

-Izjava o broju korisnika iz populacije mladih;

-Izjava o broju korisnika iz populacije ranjivih kategorija stanovništva;

-Potpisan i ovjeren ugovor, sporazum, memorandum i pismo podrške ako se program/projekat implementira sa obrazovnim ili drugim institucijama

-Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i sl., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz drugih izvora

 

- Dokumenti, trebaju biti dostavljeni u fotokopiji, osim sljedecih dokumenata koji moraju biti dostavljeni u originalu ili ovjerenoj fotokopiji od strane nadležnih upravnih organa ili notara:

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju direktnih poreza, doprinosa za PIO/MIO i doprinosa za zdravstveno osiguranje izdato od Poreske uprave FBiH ne starije od tri mjeseca od dana podnošenja prijave;

-Uvjerenje/potvrdu o urednom izmirenju indirektnih poreza, izdato od Uprave za indirektno oporezivanje ne starije od 3 mjeseca od dana podnošenja prijave (ukoliko je u sistemu PDV-a u skladu sa Zakonom o porezu na dodanu vrijednost);

-Predračune, predugovore i drugu dokumentaciju iz koje se jasno može utvrditi visina sredstava potrebnih za osnivanje business start up centra i poduzetničkog inkubatora

-Izvod iz banke ili Odluka o dodjeli sredstava i sl., kao dokaz o obezbjeđenju sredstava iz drugih izvora

- Takodjer, Izjave i potvrde kao dokazi se dostavljaju u originalu i moraju biti ovjerene i

potpisane od ovlaštene osobe podnosioca prijave.

 

III. OPĆE ODREDBE

Podnosilac prijave obavezno popunjava sve rubrike Prijavnog obrasca, zaokružuje ponuđene opcije upita i odgovara za vjerodostojnost svih unesenih navedenih podataka.

Samo ovako uneseni podaci će se koristiti prilikom vrednovanja prijave.

-Nepotpune, neuredne i neblagovremene prijave neće biti predmet daljeg razmatranja.

-Prijave na Javni poziv će se bodovati na osnovu dostavljenog Prijavnog obrasca, uz uvid u priloženu dokumentaciju.

 

Način  podnošenja  prijave

Prijave se šalju preporučeno poštom ili lično u zapečaćenim kovertama na adresu: Ministarstvo razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona  Rudarska 57.,  75000 Tuzla, sa naznakom:

Ne otvarati – PRIJAVA PO JAVNOM POZIVU za odabir korisnika grant sredstava „Podrška razvoju kantona“ za 2014. godinu, Program broj: ___________________ (navesti broj i naziv programa)  Na poleđini koverte obavezno navesti naziv – ime podnosioca prijave, adresu i kontakt telefon i ovjeriti pečatom.

 

Rok za dostavu prijava 

Javni poziv ostaje otvoren 30 dana od dana objavljivanja u dnevnim novinama ''Dnevni avaz''.

Prijave primljene nakon isteka navedenog roka biti će odbačene i neće biti predmet razmatranja.

 

Način dodjele sredstava

-Postupak razmatranja prijava vrši Komisija koju imenuje Ministar razvoja i poduzetništva u Vladi Tuzlanskog kantona.

-Komisija, na osnovu kriterija za bodovanje vrši bodovanje prispjelih prijava koje ispunjavaju uslove iz Javnog poziva i sačinjava rang listu i prijedlog Programa raspodjele sredstava.

-Na objavljenu rang listu svi kandidati imaju pravo prigovora i uvid u dokumentaciju, u roku od osam (8) dana od dana objavljivanja.

- Prigovor se podnosi Ministarstvu u pisanoj formi.

- Nakon isteka roka za prigovor i nakon rješavanja po uloženim prigovorima Ministar donosi Program raspodjele sredstava i isti objavljuje na web stranici Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantonai na web stranici Vlade Tuzlanskog Kantona.

- Na osnovu Programa raspodjele sredstava Ministar donosi pojedinačne odluke o odobravanju sredstava korisnicima.

-Sa odabranim korisnicima Ministarstvo potpisuje pojedinačne ugovore (ako je to predviđeno pravilnikom), nakon čega se sredstva doznačavaju na transakcijski račun korisnika.

-Odbijenim aplikantima se dostavlja Obavijest sa obrazloženjem o razlozima neuspješnosti njihove prijave. 

- Ostale odredbe Na web web stranici Ministarstva razvoja i poduzetništva Tuzlanskog kantona: http://www.mrptk.ba/javnipozivi.htm  i na web stranici Vlade Tuzlanskog Kantona:  http://vladatk.kim.ba/Vlada/Javni_Pozivi.htm  bit će objavljen:

-JAVNI POZIV za odabir korisnika grant stedstava „Podrška razvoju kantona“ za 2014. g.

-PRAVILNICI o utvrđivanju uslova, kriterija i postupka za svaki od programa,

-PRIJAVNI OBRAZAC za svaki od programa,

-FORMAT PRIJEDLOGA PROJEKTA

-Pojam MSP i obrt

Pod pojmom MSP i obrtnici, smatraju se MSP i obrtnici definisani slijedećim propisima:

-Subjekti male privrede iz članka 4. Zakona o poticanju razvoja male privrede („Službene novine FBiH“, br. 19/06 i 25/09);

-Obrtnici registrirani u skladu sa Zakonom o obrtu i srodnim djelatnostima (Službene novine Federacije BiH“, br. 35/09 i 42/11) i Uredbom o vezanim i posebnim obrtima („Službene novine FBiH“, broj 66/09, 62/10 i16/12), te obrtnici koji obavljaju obrtničku djelatnost sukladno sa Uredbom o zaštiti tradicionalnih i starih zanata („Službene novine F BiH“, broj 66/09, 38/10 i 16/12). 

 

Napomena

Podnosioci prijava koji do završetka ovog poziva nisu opravdali dodijeljena financijska sredstva ovog ministarstva po ranije preuzetim ugovorenim obvezama korištenja poticajnih sredstava, nemaju pravo učešća na ovom pozivu, odnosno njihove prijave se neće uzeti u razmatranje.

U postupku javnog oglašavanja Ministarstvo ne snosi nikakve troškove učesnicima na javnom pozivu, te zadržava pravo da u slučaju opravdanosti prijavu prihvati u cijelosti, djelomično ili je u potpunosti odbije ili poništi javni poziv.

Prispjela dokumentacija neće se vraćati.

U slučaju nedostatka sredstava u Budžetu Kantona obustavlja se realizacija dodjele sredstava u potpunosti ili djelimično, srazmjerno nedostajućim sredstvima.

Sve dodatne informacije vezane za Javni poziv mogu se dobiti svakim radnim danom na brojeve telefona: 035/369-352, 035/369-353, 035/369-351.

 

                                                                             

MINISTARSTVO RAZVOJA I PODUZETNIŠTVA 

 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: