Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Datum objave: 30.01.2015. 07:50

Nabavka širokočelne opreme (Oprema mehanizovanog širokočelnog kompleksa za podzemnu eksploataciju uglja u ZD RMU Kakanj)

Izvor: Portal javnih nabavki/nabava BiH, 29.01.2015.

OBAVJEŠTENJE O NABAVCI

967-1-1-76-3-3/15



ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN


I 1. Podaci o ugovornom organu

Naziv JP ELEKTROPRIVREDA BIH D.D. - SARAJEVO, ZAVISNO DRUŠTVO RUDNIK MRKOG
UGLJA "KAKANJ" D.O.O.
IDB/JIB 4218055050007
Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Alije Izetbegovića 17
Poštanski broj 72240 Kakanj (bhp sa)
Općina/Grad Kakanj
Telefon (032) 552-530
Faks (032) 552-530
Elektronska pošta rmu.kasper@gmail.com
Internet adresa www.rmukakanj.ba

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kao u Aneksu A - Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 4. Adresa za dodatne informacije

Kao u Aneksu A – Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost

I 5.a. Vrsta

Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN

I 5.b. Nivo


Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine

I 5.c. Djelatnost

Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva

I 6. Zajednička nabavka

Ne

I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?

Ne

ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA


II 1. Vrsta ugovora

Robe, Kupovina

II 2. Podjela na lotove

Ne

II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?

Ne

II 4. Opis

II 4.a. Naziv predmeta ugovora

NABAVKA ŠIROKOČELNE OPREME (Oprema mehanizovanog širokočelnog kompleksa za podzemnu eksploataciju uglja u ZD
RMU Kakanj)

II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora

NABAVKA ŠIROKOČELNE OPREME (Oprema mehanizovanog širokočelnog kompleksa za podzemnu eksploataciju uglja u ZD
RMU Kakanj)

II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)

  Glavni rječnik
Kod Opis
Glavni predmet 43100000-4 Rudarska oprema


II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci

II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?

Ne

II 6. Ukupna količina ili obim ugovora


Prema tehničkoj specifikaciji

II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM

18350000,00

II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova

ZD RMU Kakanj

II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja

12 mjeseci od datuma potpisa ugovora

ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE


III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?

Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.

III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise

Prema Nacrtu ugovora

III 4. Ograničenja za učešće

Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama BiH, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj
dokumentaciji.

III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti

Ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u relevantnom profesionalnom ili trgovačkom registru u zemlji u
kojoj su osnovali firmu ili dostaviti posebnu izjavu ili potvrdu kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu
djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke (Rješenje o upisu u sudski registar ili Izvod iz sudskog registra)

III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost

a) ukupan promet u zadnje tri godine ne smije biti ispod 40.000.000,00 KM,
b) da dobavljač ima pristup ili da posjeduje likvidna sredstva, ili nezadužena realna sredstva ili kreditne linije, koja su
dovoljna da zadovolje zahtjeve prometa gotovine za predmetni ugovor isključujući postojanje obaveza dobavljača prema
trećim licima u iznosu procijenjene vrijednosti nabavke

III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost

a) Ponuđač mora imati uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jedanog Ugovora o isporuci mehanizovanog kompleksa
širokog čela za podzemnu eksploataciju uglja ili Ugovora o isporuci sekcija samohodne hidraulične podgrade za
mehanizovana široka čela ili Ugovora o isporuci otkopnih mašina-kombajna za mehanizovana široka čela u prethodne 3 (tri)
godine (u 2012., 2013. i 2014.), a čija ukupna vrijednost ugovora je minimalno 15.000.000, 00 KM.
b) Ukoliko ponuđač nudi slijedeću robu koja je predmet tenderske dokumentacije, a koju nije sam proizveo:

1. Samohodna hidraulična podgrada,
2. Dvobubnjasta mašina za rezanje uglja – kombajn,
3. Čelni dvolančani grabuljasti transporter,
4. Sabirni dvolančani grabuljasti transporter,
5. Protočna drobilica,
6. Hidraulična pumpa visokog pritiska,
7. VN prekidači,
8. Transformatori,
9. NN skopni uređaji,
10. Kablovi,
11. Oprema za elektro-hidraulično upravljanje sekcijama u SHP
mora biti:
- ovlašteni distributer-zastupnik proizvođača ili
- ovlašten od strane proizvođača ili ovlaštenog distributera-zastupnika,
Ovlaštenje se mora odnositi na nuđenje, isporuku i sve prateće usluge vezane za robu koja je predmet nuđenja

III 8. Rezervisan ugovor

Ne

ODJELJAK IV: POSTUPAK


IV 1. Vrsta postupka

Otvoreni postupak

IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora

Najniža cijena

IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?

Ne

IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do

10.3.2015.

IV 3.c. Novčana naknada

Da

IV 3.c-1. Iznos novčane naknade

30,00 KM sa PDV-om ili 15,34 EUR

IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?

Ne

IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće

Datum i vrijeme 17.3.2015. 12:00:00


IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda

Datum i vrijeme 17.3.2015. 13:00:00
Adresa i mjesto Vilsonovo šetalište 15,71000 Sarajevo, sala 430, IV sprat

ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE

Otkup tenderske dokumentacije će se vršiti u prostorijama JP Elektroprivreda BiH d.d. - Sarajevo, Vilsonovo šetalište
15,71000 Sarajevo, IV sprat, soba br. 421. (Potrebno je dostaviti dokaz o uplati tenderske dokumentacije i zahtjev za
izuzimanjem tenderske dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e-mail
adresom)
Kontakt osoba za otkup tenderske dokumentacije je Irma Dajdžić, broj telefona 033 751-775.
Ponuđači koji nisu u mogućnosti lično preuzeti tendersku dokumentaciju, dokaz o uplati i zahtjev za izuzimanjem tenderske
dokumentacije, sa navedenim imenom i prezimenom kontakt osobe, kontakt telefonom ili e- mail adresom, mogu poslati
faksom na broj 033 751-759, a ista će im biti poslana putem brze pošte.
Adresa za dostavljanje ponuda: Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protokol.
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo pismenim putem.
Plaćanje izvan Bosne i Hercegovine se vrši preko Vakufske banke d.d Sarajevo, swift VAKUBA22 na račun broj
1601060000004629 u korist JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj: ZD R IO 02-5-19/14-V2 IBAN
CODE:BA391601020000013652
Kod davanja naloga za plaćanje obavezno je naznačiti klauzulu „sve troškove snosi nalogodavac“(our....)
Plaćanje unutar Bosne i Hercegovine vrši se putem Sparkasse Bank d.d. Sarajevo na račun broj 1990490176075902 u korist
JP EP BIH – otkup tenderske dokumentacije za tender broj ZD R IO 02-5-19/14-V2



ANEKS A

I 2. Adresa preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju

Kontakt osoba Irma Dajdžić
Adresa Vilsonovo šetalište 15
Poštanski broj 71000 Sarajevo (bhp)
Općina/Grad Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telefon (033) 751-775
Faks (033) 751-759
Elektronska pošta i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Internet adresa www.elektroprivreda.ba




INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY

PART I: CONTRACTING AUTHORITY



I 1. Contracting authority data

Name ZD RMU Kakanj
IDB/JIB 4218055050007
Contact Person Irma Dajdžić
Address Alije Izetbegovića 17
Postal Code 72240 Kakanj (bhp sa)
Municipality/City Kakanj
Telephone (032) 552-530
Fax Number (032) 552-530
Email Address rmu.kasper@gmail.com
Website Address www.rmukakanj.ba

I 2. Address for obtaining tender documents

As in Annex A – Address for obtaining tender documents

I 3. Type of the contracting authority, level and main activity

I 3.a. Type of contracting authority

Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL

I 3.b. Level of government where contracting authority belong to

Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina

I 3.c. Main activity of contracting authority

Exploration and extraction of coal and other solid fuels

PART II: OBJECT OF THE CONTRACT


II 1. Type of the contract

Goods, Purchase

II 1.a. Title of the object of the contract

Procurement of mechanized equipment for underground exploitation of complex coal mines

II 1.b. Description of the object of the contract

Procurement of mechanized equipment for underground exploitation of complex coal mines

II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)

Main vocabulary
Code Description
Main object 43100000-4 Mining equipment

II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract

As per Technical specification from Tender documentations

PART III: PROCEDURE


III 1. Type of procedure

Open procedure

III 2. Conditions for obtaining tender documents

III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?

No

III 2.b. Obtainable until

10.3.2015.

III 2.c. The fee for the tender documents

Yes

III 2.c-1. Amount

15,34 EUR

III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate

Date and time 17.3.2015. 12:00:00
Address and Place Vilsonovo šetalište 15, 71000 Sarajevo, protocol

PART IV: ADDITIONAL INFORMATION

Date and place of bids opening
Date: 17.03.2015.
Time: 13:00
Address and place Sarajevo, Vilsonovo šetalište 15, Room 145 Bidders outside Bosnia and
Herzegovina will pay for tender of Tender documentation through Vakufska banka d.d. Sarajevo BIC/SWIFT VAKUBA22,
account No: 1601060000004629 in favor of company JP EP BiH - (Tender documentation No: ZDR IO 02-5-19/14-V2. By
paying you are required to state clause "All costs bears Orderer".
Bidders in Bosnia and Herzegovina to pay through bank Sparkasse Bank d.d. to account No:
1990490176075902 in favor of JP EP BiH- tender documentations render, tender documentations No:ZDR IO 02-5-19/14-V2



ANNEX A

I 2. Address for obtaining tender documents

Contact Person Irma Dajdžić
Address Vilsonovo šetalište 15
Postal Code 71000 Sarajevo (bhp)
Municipality/City Novo Sarajevo (Sarajevo)
Telephone (033) 751-775
Fax (033) 751-759
Email Address i.dajdzic@elektroprivreda.ba
Website


 

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PREUZMI DOKUMENT:

PODIJELI: