Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu

Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.

Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.

Pravilnik o Javnom pozivu, kriterijumima i načinu ocjenjivanja projekata udruženja građana/nevladinih organizacija, koji će se sufinansirati iz Budžeta Grada Banjaluka

Izvor: eKapija.ba, 31.05.2013.
Na osnovu člana 72, stav 3. Zakona o lokalnoj samoupravi („Službeni glasnik Republike Srpske“ br. 101/04, 42/05 i 118/05) i člana 69. Statuta Grada Banja Luka („Službeni glasnik Grada Banja Luka” br. 25/05, 30/07 i 17/12), Gradonačelnik Grada Banjaluka, d o n o s i 
 
 
 PRAVILNIK  
 
 o   Javnom pozivu,  kriterijumima i načinu ocjenjivanja projekata udruženja građana/nevladinih organizacija, koji će se sufinansirati iz budžeta Grada Banjaluka  
 
 
Član 1. 
 
Ovim pravilnikom, propisuje se sadržaj, postupak javnog poziva, kriterijumi i način ocjenjivanja, kao i praćenje realizacije projekata udruženja građana / nevladinih organizacija, koji će se sufinansirati iz budžeta Grada Banjaluka. 
 
Član 2. 
 
Na Javni poziv, mogu se prijaviti udruženja građana/nevladine organizacije koja djeluju u skladu sa Zakonom o udruženjima i fondacijama Republike Srpske („Službeni glasnik Republike Srpske“ br. 52/01 i 42/05) i koja: 
 
a) imaju pravni subjektivitet (registrovani su), sjedište i adresu na području grada Banje Luke, 
 
b) imaju pravni subjektivitet (registrovani su), a nemaju sjedište i adresu na području grada Banje Luke, ali su, u skladu sa Zakonom o udruženjima i fondacijama Republike Srpske i Statutom udruženja, osnovale organizacioni oblik djelovanja na području grada. 
 
1.  Sadržaj j   avn   og   poziv   a  
 
Član 3. 
 
(1) Javni poziv za prijavu projekata udruženja građana/nevladinih organizacija za sufinansiranje iz budžeta Grada Banja Luka (u daljem tekstu: Javni poziv) raspisuje Gradonačelnik Grada Banja Luka. 
 
(2) Javni poziv sadrži: 
 
a) naziv organa koji raspisuje Javni poziv, 
 
b) učesnike poziva, 
 
v) rokove za dostavljanje dokumentacije - koji ne mogu biti kraći od 30 dana od dana objave Javnog poziva, 
 
g) dostupnost obrazaca-sa uputstvima za prijavu projekata, 
 
d) način ispunjavanja obrazaca-u elektronskoj formi, 
 
đ) teritorij na kojem se projekti moraju provoditi, 
 
e) prioritetne oblasti na koje se poziv odnosi, 
 
ž) broj projekata koje udruženje može kandidovati, 
 
z) period realizacije projekata, 
 
i) visina sredstava koja se dodijeljuju po projektu, 
 
j) naziv tijela za ocjenjivanje projektnih prijedloga, 
 
k) rokove i načine objavljivanja rezultata provedenog javnog poziva. 
 
2.  Postupak Javnog poziva  
 
Član 4. 
 
(1) Javni poziv objavljuje se na web-stranici Grada ( 
 
www.banjaluka.rs.ba  
), i u jednom dnevnom listu. 
 
(2) Obrasci sa uputstvima za prijavu projektnih prijedloga postavljaju se na internet stranici Grada Banja Luka, a udruženja građana/nevladine organizacije ( u daljem tekstu: udruženja) ih mogu preuzeti i u prostorijama Administrativne službe Grada Banja Luka. 
 
(3) Projekti se prijavljuju putem obrasca ASBL-OB-10/02 - Prijava za učešće u Javnom pozivu za predlaganje projekata. 
 
(4) Prijedlog projekta se izrađuje isključivo u formi, na način i prema uputstvima objavljenim na web-stranici Grada-uz Javni poziv. 
 
(5) Prijedlog projekta iz stava 4. sadrži sljedeće priloge: 
 
a) Pregled budžeta, i plan potrošnje (Prilog broj 1), 
 
b) Logički okvir rada (Prilog broj 2), 
 
v) Plan aktivnosti i promocije (Prilog broj 3), 
 
g) Administrativni podaci o podnosiocu prijedloga projekta (Prilog broj 4), 
 
d) Finansijska identifikaciona forma (Prilog broj 5), 
 
đ) Izjava (Prilog broj 6), 
 
e) Spisak dokumentacije za provjeru (Prilog broj 7). 
 
(6) Udruženja koja se prijavljuju na Javni poziv dužna su, pored popunjenih obrazaca ASBL-OB-10/02 i Prijedloga projekta sa prilozima, dostaviti dodatnu dokumentaciju, i to: 
 
a) Rješenje o upisu u jedinstveni registar kod Osnovnog suda u Banjoj Luci (za nosioca prijedloga projekta i eventualne partnere), 
 
b) Potvrda o registraciji u Poreskoj upravi (JIB), 
 
v) Statut udruženja (podnosioca projekta i partnera), 
 
g) Finansijski izvještaj za proteklu godinu (bilans stanja i bilans uspjeha ovjeren od strane nadležne agencije za finansijsko poslovanje i od licenciranog i ovlaštenog knjigovođe), osim ako je udruženje registrovano u godini objavljivanja javnog poziva, 
 
d) Narativni izvještaj za prethodnu godinu, osim ako je udruženje registrovano u godini objavljivanja javnog poziva, 
 
đ) Plan rada za tekuću godinu, 
 
e) drugi dokumenti koji mogu biti relevantni. 
 
Član 5. 
 
(1) Svako udruženje može predati više od jedan prijedlog projekta, ali se u tom slučaju predaju odvojeni prijavni obrasci: ASBL-OB-10/02 i Prijedlog projekta sa prilozima, a Grad, u završnici, može sufinansirati samo jedan projekat istog udruženja. 
 
(2) Obrazac za prijavu projekta iz stava 3, i dodatna dokumentacija iz stava 6. prethodnog člana dostavljaju se u jednom primjerku, a obrasci iz stava 5. prethodnog člana u - 5 primjeraka (1 original i 4 kopije) i jedan primjerak-u elektronoskoj formi (“CD” ili “USB”). 
 
(3) Kompletna dokumentacija se predaje u zatvorenoj koverti, lično, u Prijemnu kancelariju Administrativne službe Grada Banjaluka, soba 14, ili poštom. 
 
(4) Grad Banja Luka, tokom trajanja Javnog poziva, osigurava konsultacije u vezi sa ispunjavanjem obrazaca za učešće. 
 
Član 6 
 
(1) Rezultati Javnog poziva objavljuju se na web-stranici Grada Banjaluka u roku od 30 dana od dana zatvaranja Javnog poziva, i dostavljaju se svim prijavljenim subjektima. 
 
(2) Grad Banja Luka će, sa udruženjima kojima se odobri finansijska podrška, potpisati Ugovor-kojim će, između ostalih obaveza, biti predviđena i dinamika isplate sredstava. 
 
(3) Odredbe ovog pravilnika-primjenjivaće se na projekte udruženja koji se realizuju iz prioritetnih oblasti, koje će definisati Odjeljenje za društvene djelatnosti, a u skladu sa razvojnim dokumentima značajnim za Grad. 
 
Član 7. 
 
(1) Obavljanje administrativno – tehničkih i drugih poslova u vezi sa prija-vom projekta, osigurava Odjeljenje za društvene djelatnosti Administrativne službe Grada Banja Luka. 
 
(2) Komisija za ocjenu i izbor projekata udruženja građana/nevladinih organizacija za sufinansiranje iz budžeta Grada (u daljem tekstu: Komisija), na sjednici utvrđuje: 
 
a) dospjeće projektne dokumentacije - u skladu sa Javnim pozivom, 
 
b) kompletnost i ispunjenost obrazaca ASBL-OB-10/02 - Prijave za učešće u Javnom pozivu za predlaganje projekata, Prijedloga projekta sa prilozima i prateće dokumentacije. 
 
(3) Ukoliko nisu ispunjeni uslovi iz stava 2. ovog člana, projekat i projektna dokumentacija ne upućuje se u dalji postupak ocjenjivanja. 
 
Član 8. 
 
Neće se sufinansirati projekti udruženja: 
 
a) koja nisu izvršila svoje obaveze iz ranije odobrenih projekata, sufinansiranih iz budžeta Grada Banja Luka; 
 
b) koji se isključivo odnose na jednokratne manifestacije, osim u slučajevima kada su one dio trajnijeg i sveobuhvatnijeg projekta; 
 
v) koji se odnose na povremene konferencije ( osim ako su neophodne za uspješnu implementaciju projekta); 
 
g) koji se odnose na finansiranje redovnih aktivnosti podnosioca prijedloga ili njihovih partnera; 
 
d) koji se isključivo temelje na investicionim ulaganjima, izgradnji ili adaptaciji kapitalnih objekata, ili na kupovini opreme osim ako je neophodna za uspješnu implementaciju projekta, a čija vrijednost prelazi 10% od ukupno traženih sredstava; 
 
đ) kojima je predviđeni dio administrativnih troškova (ljudski resursi, putovanja/prevoz, kancelarijski troškovi), veći od 20% od ukupnih troškova projekta; 
 
e) koja predstavljaju individualna sponzorstva / stipendije za studije, ili za učestvovanje u radionicama, seminarima, konferencijama, kongresima, trening kursevima; 
 
ž) koji su usmjereni prema vjerskim ciljevima i aktivnostima; 
 
z) koji su usmjereni prema političkim aktivnostima; 
 
i) koji su namijenjeni za isključivu dobit pojedinca; 
 
j) koji se zasnivaju na dodjeljivanju sredstava trećoj strani. 
 
Član 9. 
 
Ograničenja u korištenju finansijskih sredstava odnose se na: 
 
a) Troškove putovanja: odobrava se korištenje voza (2 klasa) i autobusa u zemlji, te aviona - u ekonomskoj klasi, sa inostranstvom - ako je u projektu predviđena međunarodna saradnja. Ne odobravaju se troškovi prevoza taksijem, kao ni korištenje privatnog automobila - u službene svrhe. Izuzetci od ovog pravila mogu biti - ukoliko postoji nepristupačnost određenih područja, učestalost aktivnosti koje su vezane za projekat, prevoz opreme za potrebe aktivnosti i sl.), što je potrebno posebno obrazložiti i definisati u specifikaciji troškova; 
 
b) Visinu dnevnice - u zemlji, u skladu sa Odlukom Vlade Republike Srpske o visini dnevnica; 
 
v) Neće se plaćati režijski troškovi (potrošnja električne energije, vode, komunalija, fiksnih i mobilnih telefona i sl.) - koji glase na ime fizičke osobe, ukoliko nije priložen ugovor o iznajmljivanju za određeni prostor. Izuzetak je kori-štenje mobilnih telefona - kupovinom bona, uz prethodnu saglasnost Grada; 
 
g) Troškove hrane i pića, reprezentacije. Izuzeci od ovog pravila će se pravdati - ukoliko su isti neophodni za određene aktivnosti, i ukoliko su isti posebno obrazloženi, definisani u specifikaciji troškova, te odobreni; 
 
d) Ugovor o iznajmljivanju privatnog prostora ne može biti sklopljen sa osobama koje obavljaju određene funkcije u upravljanju udruženjem, ili su u rodbinskim odnosima; 
 
đ) Udruženje, korisnik odobrenih finansijskih sredstava iz budžeta Grada Banjaluka, može, bez posebnog odobrenja Grada, za troškove projektnih aktivnosti-prenamijeniti maksimalno 10% od ukupno odobrenog iznosa troškova, a za iznos preko 10 %, dužna je tražiti odobrenje Grada .  
 
3. Kriterijumi i način ocjenjivanja projekata  
 
Član 10. 
 
Projekte koji su zadovoljili administrativno - tehničke uslove, uslove iz člana 8, a u skladu sa članom 9. ovog Pravilnika, u daljem postupku - ocjenjuje Komisija. 
 
Član 11. 
 
(1) Komisija je radno tijelo koje imenuje Gradonačelnik, svojim rješenjem. Komisiju čine: dva predstavnika Odbora za saradnju sa nevladinim organizacijama i drugim udruženjima građana Skupštine grada, dva predstavnika Odjeljenja za društvene djelatosti, i jedan predstavnik civilnog sektora. 
 
(2) Rad Komisije je volonterski-za sve članove. 
 
(3) U slučaju kada se dio Javnog poziva odnosi na oblast koja nije u nadležosti Odjeljenja za društvene djelatnosti, za člana Komisije imenuje se predstavnik resornog odjeljenja Administrativne službe Grada, za oblast koja je predmet javnog poziva. 
 
(4) U slučaju sukoba interesa-koji dovodi u pitanje objektivnost i nepristrasnost člana Komisije, član Komisije će biti isključen iz razmatranja i glasanja - u predmetu koji može predstavljati sukob interesa. 
 
Član 12. 
 
(1) Komisiju, Rješenjem, imenuje Gradonačelnik na određeni period. 
 
(2)Komisija vrednuje prijedloge projekata - prema kriterijumima, sa pripadajućim brojem bodova: 
 
a)  Finansijski i operativni kapacitet  
 
1) Da li podnosilac projekta i partneri imaju dovoljno iskustva u upravljanju projektima- broj bodova 1-5; 
 
2) Da li podnosilac projekta i partneri imaju dovoljne stručne kapacitete (posebno poznavanje pitanja na koje se projekat odnosi) - broj bodova 1-5; 
 
3) Da li podnosilac projekta i partneri imaju dovoljne upravljačke kapacitete (uključujući osoblje, opremu i sposobnost za upravljanje budžetom projekta) - broj bodova 1-5; 
 
 b)  Relevantnost  
 
1) Koliko je projekat relevantan - u odnosu na cilj, jedan ili više prioriteta javnog poziva - broj bodova 1-5; 
 
2) Koliko su uključeni u projekat jasno definisani i strateški odabrani (posrednici, krajnji korisnici, ciljne grupe) - broj bodova 1-5; 
 
3) Da li su potrebe ciljne grupe i krajnjih korisnika jasno definisane i da li im projekat prilazi na pravi način- broj bodova 1-5; 
 
4) Da li projekat posjeduje dodatne kvalitete, kao što su inovativan pristup i modeli dobre prakse - broj bodova 1-5; 
 
5) Da li prijedlog zagovara model politike - baziran na pravima, i da li to ima uticaja na podređene grupe - broj bodova 1-5; 
 
 v)  Metodologija  
 
1) Da li su plan aktivnosti i predložene aktivnosti odgovarajuće, praktične i dosljedne ciljevima i očekivanim rezultatima - broj bodova 1-5; 
 
2) Koliko je dosljedan cjelokupan opis projekta (a naročito - da li odražava analizu uočenih problema, moguće spoljne faktore, i da li je projektom predviđena evaluacija) - broj bodova 1-5; 
 
3) Da li je nivo uključenosti i angažovanje partnera u realizaciji projekta zadovoljavajući - broj bodova 1-5 (ukoliko nema partnera, ocjena će biti 1); 
 
4) Da li projekat sadrži objektivno mjerljive indikatore rezultata aktivnosti - broj bodova 1-5; 
 
 g)  Održivost  
 
1) Da li će aktivnosti, predviđene projektom, imati konkretan uticaj na ciljne grupe - broj bodova 1-5; 
 
2) Da li će projekat imati višestruki uticaj (uključujući mogućnost primjene na druge ciljne grupe, ili implementaciju u drugim sredinama, i/ili produžavanje efekata aktivnosti, kao i razmjene informacija o iskustvima sa projekta) – broj bodova 1-5; 
 
3) Da li su očekivani rezultati predloženih aktivnosti institucionalno održivi ( da li su strukture- koje omogućavaju da se aktivnosti realizuju na projektu održive i po završetku projekta, i da li će postojati lokalno „vlasništvo" nad rezultatima projekta) - broj bodova 1-5; 
 
4) Da li su očekivani rezultati predloženih aktivnosti održivi? (kakav će biti strukturalni uticaj provedeih aktivosti - npr - da li će doći do poboljšanja pravne regulative, metoda i pravila ponašanja) - broj bodova 1-5; 
 
5) Da li je vjerovatno da će očekivani dugoročni rezultati imati uticaja na lokalne ekonomske uslove i/ili kvalitet života u ciljnim područjima-broj bodova 1-5; 
 
 d)  Budžet i racionalnost troškova  
 
1) Da li je odnos između procijenjenih troškova i očekivanih rezultata zadovoljavajući - broj bodova 1-5; 
 
2) Da li su predloženi troškovi neophodni za implementaciju projekta - broj bodova 1-5; 
 
3) Da li je budžet jasan, da li uključuje i narativni dio ( opravdana potreba za tehničku opremu), i da li je zadovoljen princip - prema kojem administrativni troškovi (ljudski resursi, putovanja/prevoz ikancelarijski troškovi) ne prelaze 20% ukupnih troškova?- broj bodova 1-5. 
 
Član 13. 
 
(1) Svaki element iz člana 12. ovog Pravilnika ocjenjuju pojedinačno članovi Komisije - na propisanom Obrascu za ocjenjivanje prijedloga projekata, sa sistemom bodovanja - ( P-1). 
 
(2) Ocjena prijedloga projekta je prosjek broja bodova koji su pojedinačno dodijelili članovi Komisije. 
 
Član 14. 
 
(1) Ocijenjene projekte udruženja - sa prikazom ukupnog broja bodova, Komisija dostavlja Odjeljenju za društvene djelatnosti, koje izrađuje prijedlog Odluke o sufinansiranju projekata udruženja građana/nevladinih organizacija iz budžeta Grada, te je prosljeđuje Gradonačelniku Grada Banja Luka, na donošenje. 
 
(2) Odluka iz predhodnog stava, sa tabelarnim prikazom svih udruženja, objavljuje se na: www.banjaluka.rs.ba, i dostavlja svim učesnicima javnog poziva. 
 
Član 15. 
 
(1) Udruženje ili organizacioni oblik udruženja - kojem je odobreno sufinansiranje iz budžeta Grada, dužno je - Odjeljenju za društvene djelatnosti, dostaviti narativni i finansijski završni izvještaj, odnosno periodični izvještaj, u zavisnosti od vremenskog trajanja projekta i visini dodijeljenih sredstava. 
 
(2) Rokovi za dostavu izvještaja - utvrđuju se ugovorom ili u posebnim slučajevima, u roku koji može da odredi Odjeljenje za društvene djelatnosti. 
 
4. Praćenje realizacije projekata  
 
 
 
Član 16. 
 
(1) Praćenje realizacije projekata vrši Tim za praćenje realizacije projekata koji imenuje Gradonačelnik. 
 
(2) Tim čine dva predstavnika Odjeljenja za društvene djelatnosti: samostalni stručni saradnik za udruženja građana i samostalni stručni saradnik - za oblast u okviru koje se realizuje odabrani projekat. 
 
(3) U slučaju kada se projekat odnosi na oblast koja nije u nadležosti Odjeljenja za društvene djelatnosti, za člana Tima, imenuje se predstavnik resornog odjeljenja Administrativne službe Grada - za oblast kojoj pripada projekat. 
 
(4) Praćenje se zasniva na informacijama dobijenim putem narativnh i finan-sijskih izvještaja, te sa posjeta na terenu. 
 
(5) Tim će - u svrhu svrsishodnijeg praćenja realizacije projekata donijeti Plan za praćenje realizacije projekata, u kojem će se detaljno opisati svi koraci koji se preduzimaju prilikom praćenja realizacije projekata udruženja građana. 
 
Član 17. 
 
Obrazac „P-1“ iz člana 13 - nalazi se u prilogu ovog pravilnika i čini njegov sastavni dio. 
 
Član 18. 
 
Ovaj pravilnik stupa na snagu osmog dana od dana objavljivanja u „Službenom glasniku Grada Banja Luka“. 
 
 
Broj: 12-G-1495/13.  
 
GRADONAČELNIK
Slobodan Gavranović, s.r.
 
Službeni glasnik Grada Banja Luka, br.9

PRIKAŽI VIŠE TEKSTA

PODIJELI: