Davor Runje na Branding konferenciji

29.05.2014. 15:33 / Izvor: eKapija.ba
Davor Runje na Branding konferenciji

Znate li ko je Davor Runje? - Suosnivač DRAP-a prve digitalne agencije u Hrvatskoj specijalizirane za promociju na društvenim medijima, koja je prošle sedmice osvojila dvije prestižne nagrade.

U sklopu programa Brending konferencije 04 koja će se održati 20. juna u hotelu Bristol u Sarajevu učesnici će imati priliku čuti iskustva suosnivača prve digitalne agencije u Hrvatskoj, agencije DRAP, te osvajača mnogih nagrada, među kojima je i nagrada na SHIFT konferenciji za aplikaciju Baby Watch.

Znate li ko je Davor Runje? - Suosnivač DRAP-a prve digitalne agencije u Hrvatskoj specijalizirane za promociju na društvenim medijima, koja je prošle sedmice osvojila dvije prestižne nagrade Croatia Effie 2014 za Kraš i BabyWatch kampanje.

On je programer, dizajner, kreativac, dobitnik brojnih nagrada, među kojima je i Phoenix & SSCLI u okviru Microsoft Researcha za programiranje višeprocesorskih platformi. Kako prodati ideju i dobiti novac za start up, na Branding konferenciji govorit će iz iskustva dobitnik nagrade SHIFT Challenge za «Baby Watch» u okviru SHIFT konferencije u vrijednosti od 10.000 dolara u novcu i dodatnih 12.000 dolara u uslugama.

Baby Watch – Ideja od 22.000 dolara

"Baby Watch pruža sasvim novo, interaktivnije iskustvo za roditelje, sastoji se od prijenosnog ultrazvučnog uređaja i aplikacije za pametne telefone koja omogućava da se čuju i vizualiziraju otkucaji srca bebe. Uređaj posjeduje FDA i CEE certifikate kvalitete i sigurnosti što mu je otvorilo mogućnosti za distribuciju i prodaju u cijelom svijetu. Druga mogućnost Baby Watch uređaja je dijeljenje zvuka i vizualizacije otkucaja srca s prijateljima i obitelji putem društvenih mreža, što dodatno upotpunjuje potrebu za podjelom radosti i sreće roditelja", kazao je Runje.

Na Branding konferenciji Davor će kroz predavanje i Case study pod nazivom «I have Kraš on you» sa učesnicima podijeliti svoja iskustva na temu «Interaktivni pristup potrošačima. Korisnici kao ljudska bića i njihove potrebe. Kako izgraditi emocionalnu povezanost? Kako osvojiti njihova srca?»

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti