Osposobljavanjem radionice u Banovićima riješiti problem radnika Gredelja

04.10.2014. 09:15 / Izvor: Fena
Osposobljavanjem radionice u Banovićima riješiti problem radnika Gredelja

Osposobljavanjem radionice u Banovićima riješit ćemo problem nezaposlenih radnika Gredelja - Rewom d.o.o. Dobošnica, a Željeznice Federacije BiH dobit će kvaliteten i jeftiniji proizvod, izjavio je za Fenu federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić.

Osposobljavanjem radionice u Banovićima riješit ćemo problem nezaposlenih radnika Gredelja - Rewom d.o.o. Dobošnica, a Željeznice Federacije BiH dobit će kvaliteten i jeftiniji proizvod - izjavio je za Fenu federalni ministar prometa i komunikacija Enver Bijedić.

Ministar Bijedić je danas zajedno sa predstavnicima Uprave Javnog preduzeća Željeznice FBiH (ŽFBiH), predstavnicima sindikata i radnicima Gredelja obišao napuštenu, devastiranu radionicu za popravku vagona koja je u vlasništvu Željeznica FBiH, a nalazi se u blizini Banovića.

Kako je bilo nemoguće riješiti imovinsko pravne odnose budući je većinski vlasnik firme "Gredelj-Revom" iz Dobošnice Tvornica željezničkih vagona - "Gredelj" iz Zagreba koja je u stečaju, odlučeno je da se radnici iz ove firme prebace u radionicu u Rajlovac gdje će ostati do osposobljavanja nove radionice u Banovićima.

Radnici Gredelja - Rewom d.o.o. Dobošnica, kako je poznato često su morali protestirati tražeći zarađene plate i uplatu penzionog i zdravstvenog osiguranja.

- Te radnike ćemo prevesti u Sarajevo u radionicu u Rajlovcu već iduće sedmice gdje će oni početi da rade svoj posao na opravci vagona. Paralelno s tim će se raditi na osposobljavanju radionice u Banovićima u koju će ti radnici preći po završetku njene sanacije - dodao je Bijedić.

Po njegovim riječima, za osposobljavanje radionice u Banovićima, kako se procjenjuje, bit će potrebno tri i po do četiri mjeseca, a investiciona vrijednost je između 280 i 300 hiljada maraka.

Željeznice FBiH trenutno imaju 729 vagona koji treba remontovati i prilikom objave tendera, po nekim računicama, to ih košta oko 15 hiljada maraka po vagonu.

- Ukoliko to budu radili u vlastitoj režiji, sa radnicima Gredelja - Rewom u radionici u Banovićima, ta popravka bi ih koštala oko 10 hiljada maraka. Dakle, postigla bi se ušteda oko pet hiljada maraka po vagonu - ilustrirao je Bijedić dodajući da bi to u ukupnom zbiru na 729 vagona u naredne tri do četiri godine značilo uštedu i do četiri miliona maraka.

Bijedić je istakao da na ovaj način rješavaju problem nezaposlenih radnika iz Gredelja, a Željeznice dobijaju kvalitetan proizvod i jeftiniji nego što su dosad dobijale, s obzirom da su te poslove radile firme iz Srbije, Hrvatske itd.

- Planirano je da u radionicu u Rajlovcu u početku pređe 30 do 40 radnika Gredelja, a u narednom periodu će, vjerujem, preći i ostali koji žele i mogu da rade. Očekujemo također da će radionica u Banovićima u najskorije vrijeme zapošljavati i više radnika nego što ih sada ima u Gredelju u Dobošnici - izjavio je Bijedić za Agenciju Fena. 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti