Funkcionalnost ceste Butila-Vlakovo učesnici u saobraćaju već osjete

20.11.2014. 11:23 / Izvor: eKapija.ba

Pod dionica Butile-Vlakovo, koja je duga tri kilometra i 300 metara, uspješno je završena u roku a njezinu funkcionalnost učesnici u saobraćaju već osjete.

Sarajevska obilaznica je dio budućeg trans evropskog koridora Vc, locirana na sjeverozapadu Sarajeva u dolini rijeke Bosne a radovi na njezinoj izgradnji su podijeljeni na lotove 1, 2 i 3. Euro-Asfalt d.o.o jedan je od izvođača radova na pomenutim lotovima a danas smo u serijalu naših “Priča sa gradilišta”, obišli podionicu koja se proteže od Butila do Vlakova i među građevincima a i Sarajlijama je poznata pod nazivom Lot3a.

Prema riječima šefa projekta Lot-a 3 i koordinatora na projektu Lot-a 3a, ispred  Euro-Asfalta Saida Džafića , Lot 3a je riješen kao autoput sa dvije odvojene kolovozne trake gdje se svaka sastoji od po dvije saobraćajne trake i to vozna i preticajna, za svaki smjer kretanja, i po jedna zaustavna traka urađena za prinudno zaustavljanje u svakoj kolovoznoj traci.

"Podionica Sarajevske obilaznice, Butila-Vlakovo, koja je duga 3.300 km, uspješno je završena u roku a njezinu funkcionalnost učesnici u saobraćaju već osjete. Lot 3A nastavlja se na Lot 1 neposredno ispred petlje Butila i pruža se jugozapadno do petlje Vlakovo. Bitan je iz razloga što ljudi koji idu prema Mostaru odnosno iz Mostara prema Zenici ne moraju ulaziti u Sarajevo. Sa njim imamo uvezanu cestu od Zenice do Tarčina i vjerovatno je bila ideja investitora da se taj segment uveže i da se rastereti gužva po Rajlovcu i Stupska petlja", kazao je Džafić.

Na ovom pravcu izgrađeni su vijadukt Bojnik koji je cijelom svojom dužinom lociran na pravcu i dva potputnjaka Osijek i Treševine.

"Sama dionica bila je zahtjevna, jer se dobar dio dionice radio u plavnom području, što je zahtjevalo dodatnu pripremu terena i stvaranje uslova da se dalje nastavi sa izradom nasipa i kolovozne  konstrukcije", kazao je Džafić te pojasnio na koji način se biraju materijali.

"Svi ugrađeni materijali bili su prethodno ispitani i odobreni od strane Nadzornog organa . U toku same ugradnje vršena su kontrolna ispitivanja, tako da je zadovoljeno ono što je propisano standardima i normama. Morali smo zadovoljiti standarde i norme koje su propisane za takve vrste objekata," kazao je Džafić , te kratko prokomentarisao panele za zaštitu od buke.

"Riječ je o aluminijumskim panelima u bojama, koji su morali zadovoljiti propisani nivo i tip zaštite od buke", kazao je Džafić.

"Projekat je rađen u periodu od augusta 2013.g. do juna 2014.g. i na svu sreću bilo je više dobrog nego lošeg vremena, osim aprila i maja u vrijeme katastrofanih poplava. Ali, uz jedan dobar pristup i organizaciju uspjeli smo završiti posao. Koordinacija je bila dobro postavljena i onda je to dobro išlo", pojasnio je Džafić.

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Investicije