Radionica o menadžerskim izvještajima u Sarajevu
Menadžeri pate od nedostatka vremena za iščitavanje opsežnih poslovnih izvještaja pa je preporučljivo na jednostavan i sažet način prikazati najvažnije informacije o poslovanju poduzeća.
Menadžerski izvještaji
Datum održavanja: 13. ožujak 2015. u Sarajevu
Opis:
Uzrok nedovoljnog korištenja menadžerskih izvještaja može biti u kvaliteti izvještaja, ali isto tako i samoj poslovnoj konstituciji poduzeća koja je određena postojećom strategijom poduzeća, poslovnim procesima, informatičkom podrškom poslovanju, raspoloživim znanjem o kontrolingu i sl. Kod sastavljanja menadžerskih izvještaja vrijedi princip “manje je bolje”. Menadžeri pate od nedostatka vremena za iščitavanje opsežnih poslovnih izvještaja pa je preporučljivo na jednostavan i sažet način prikazati najvažnije informacije o poslovanju poduzeća. Korisnost menadžerskih izvještaja prvenstveno je određena mogućnošću korištenja njihovog sadržaja u donošenju poslovnih odluka, a tome u velikoj mjeri doprinosi preglednost i istaknutost važnih informacija.
Ciljevi:
Polaznici će nakon završene edukacije znati klasificirati menadžerske izvještaje po njihovim karakteristikama (standardni, ad-hoc, statički, dinamički) te izraditi cockpit menadžerski izvještaj u Excel®-u, periodični izvještaj za top menadžment te steći vještine korištenja naprednih funkcija Excel®-a i profesionalnog korištenja grafikona u izradi menadžerskih izvještaja. Polaznici će usvojiti glavna pravila koja se koriste kod izrade menadžerskih izvještaja, a prilikom izrade izvještaja će znati ispuniti osnovne zahtjeve korisnika izvještaja za određenim načinom izrade i elementima sadržaja. Steći će vještine izrade grafičkih prikaza potrebnih za izradu menadžerskih izvještaja sa svim važnim elementima i strukturom svih poslovnih područja u Excel®-u primjenom znanja s edukacije.
Kome je namijenjena:
Vlasnicima i menadžmentu poduzeća te specijalistima u kontrolingu, reviziji, financijama i računovodstvu.
Sadržaj i raspored:
08:30 - 09:00 Registracija i preuzimanje materijala
09:00 - 10:30 Vrste menadžerskih izvještaja
- Standardni menadžerski izvještaji
- Ad-hoc menadžerski izvještaji
- Statički menadžerski izvještaji
- Dinamički menadžerski izvještaji
- Praktična vježba: Izrada cockpit menadžerskog izvještaja u Excel®-u
10:30 - 10:45 Stanka za kavu
10:45 - 12:15 Pravila izrade menadžerskih izvještaja
- Korisnici izvještaja i mogući načini izvještavanja
- Zahtjevi kod korištenja izvještaja
- Zahtjevi kod izrade izvještaja
- Zahtijevani sadržaj izvještaja
- Praktična vježba: Izrada periodičnog izvještaja za top menadžment
12:15 - 13:15 Stanka za ručak
13:15 - 14:45 Pojmovna pojašnjenja i razgraničenja elemenata menadžerskih izvještaja
- Odgovornost za sastavljanje i korištenje menadžerskih izvještaja
- Poslovna područja izvještaja
- Ciljana struktura izvještaja
- Ciljani izgled izvještaja
- Praktična vježba: Izrada menadžerskih izvještaja korištenjem naprednih Excel® funkcija
14:45 - 15:00 Stanka za kavu
15:00 - 16:30 Grafičko predočavanje menadžerskih izvještaja pomoću Excel® modela
- Grafikoni za standardne menadžerske izvještaje
- Grafikoni za analizu
- Moguće pogreške kod izrade grafikona
- Praktična vježba: Profesionalno korištenje grafikona pri izradi menadžerskih izvještaja
Datum i mjesto održavanja:
13.03.2015. (petak), Hotel Europe, SARAJEVO
O predavaču...
dr. sc. Mladen Meter je konzultant i direktor tvrtke Poslovna učinkovitost d.o.o. za poslovno savjetovanje. Posjeduje višegodišnje iskustvo na rukovodećim pozicijama u međunarodnim tvrtkama (Kaufland, Generali, Basler), a trenutačno radi samostalno i s renomiranim inozemnim partnerima na brojnim projektima u Hrvatskoj i u inozemstvu. Magistrirao je 2005. na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, 2006. završio je Controlling Stufenprogramm na austrijskom Controller-Institut-u u Beču te položio ispit za diplomiranog financijskog kontrolera, a 2012. je doktorirao na Ekonomskom fakultetu u Splitu. Također se školovao na poslovnoj školi IEDC Bled School of Management. Ovlašteni je interni revizor za banke, financijske institucije i informacijske sustave te certificirani konzultant Mreže konzultanata HAMAG INVESTa za područja: poslovnog planiranja, financija, organizacije i poslovnog upravljanja. Veći broj godina je kao viši predavač predavao na AACSB akreditiranoj poslovnoj školi, a među ostalima predaje i u Njemačkoj na ESB Business School u Reutlingenu. Također vrlo često predaje na otvorenim i in-house edukacijama u Hrvatskoj i inozemstvu.
Rok za prijavu:
Kotizacija:
Kotizacija za sudjelovanje na radionici: 190,00 EUR.
U kotizaciju edukacije uključeni su materijali, CD sa praktičnim primjerima u Excel®-u, certifikat Poslovne učinkovitosti o pohađanju stručnog usavršavanja, ručak i osvježenja tijekom pauze.
Kotizaciju je potrebno platiti najkasnije do navednog roka za prijavu za edukaciju.
Banka: Privredna banka Zagreb, Račkoga 6, Zagreb, Hrvatska
Broj žiro računa: 2340009-1110356112
IBAN: HR6023400091110356112
SWIFT CODE: PBZGHR2X
Popusti
- 5% - za članove Kluba kontrolera (jedinična cijena 180,50 EUR)
- 10% - za 2 polaznika iz istog poduzeća (jedinična cijena 171,00 EUR)
- 15% - za 3 i više polaznika iz istog poduzeća (jedinična cijena 161,50 EUR)
Popusti se ne zbrajaju te je prilikom prijave potrebno u polju „Napomena“ navesti osnovu po kojoj se ostvaruje mogući popust
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.