Upravljanje promjenama - poslovna radionica

21.08.2014. 12:13 / Izvor: eKapija.ba
Upravljanje promjenama - poslovna radionica

Ova radionica će Vam da razumijete, organizujete, planirate, kontrolišete, i usmjeravate organizacijske promjene i razumijete ulogu koju u provođenja promjena ima služba za upravljanje ljudskim resursima.

UPRAVLJANJE PROMJENAMA-POSLOVNA RADIONICA

Datum: 10.09.2014.

Mjesto: Sarajevo

Organizator: Business-Educa d.o.o.Centar za edukaciju I poslovno savjetovanje

Kontakt osoba: Nadira Duraković

mob.: +38761311881

e-mail: business.educa@gmail.com , info@businesseduca.com

www.businesseduca.com

Rok za prijavu je: 05.09.2014.

Uslijed značajnih promjena u razvoju tehnologije i globalnog tržišta s kraja prošlog stoljeća organizacije dolaze u focus istraživanja promjena poslovne psihologije srodnih disciplina. Radionica donosi sažeti pregled razvoja discipline, predstavlja dva najpoznatija I najčešće korištena modela upravljanja promjenama, pojašnjava poticaje koji uzrokuju promjene unutar I izvan organizacijskog okruženja I razloge otpora promjenama. U kontekstu upravljanja promjenama u organizacijskom okruženju seminar educira o važnosti organizacijske kulture, važnosti organiziranja HRM službe kao strateškog partnera I ulozi službe u procesu provedbe promjena u organizaciji.

Učesnici će po završetku radionice da:

• Saznaju koje su vještine neophodne za uspješno provođenje promjena u organizacijama (političke, analitičke, socijalne, sistemske I poslovne);

• Biti osposobljeni da primjene efikasne metode kojima se postiže da zaposleni prihvate promjene I postanu aktivni sudionici tranzicije;

• Naučiti koje su neophodne vještine voditelja službi upravljanja ljudskim resursima koje postaju nezaobilazni dio posla HRM-a u situacijama kada se organizacija sprema ili prolazi kroz promjene.

Kakve koristi će imati organizacija i pojedinac

Ova radionica će Vam da razumijete, organizujete, planirate, kontrolišete i usmjeravate organizacijske promjene I razumijete ulogu koju u provođenja promjena ima služba za upravljanje ljudskim resursima.

Radionica je namijenjena

Svim nivoima menadžmenta u organizacijama zaduženim za iniciranje, planiranje, provođenje I praćenje provedbe promjena - menadžerima, rukovodiocima, direktorima, šefovima organizacionih jedinica, službama/odjelimaza ULJR- javnim institucijama I privatnim preduzećima koji žele efikasno planirati I provesti procese promjena.

Kratki sadržaj radionice

1. Definicija, pregled nastanka i razvoja discipline;

2. Modeli upravljanja, razlozi otpora promjenama, vještine za uspješno planiranje I metode uspješnog provođenja promjena;

3. Važnost organizacijske kulture u upravljanja promjenama;

4. Uloga iznačaj službi za upravljanja ljudskim resursima u organizaciji upravljanja promjenama, neophodne vještine voditelja službi HRM-a;

5. Praktični savjeti upravljanja promjenama – iskustva drugih.

Metode rada

Individualni i timski rad kroz razmjenu iskustava i stjecanja novih znanja i vještina, radionice, simulacije. Kroz igranje uloga nastojimo uključiti sve polaznike u interaktivnost rada, te praktičnim primjerima doći do zajedničkih rješenja.

Predavač:mr.sc.Vlasta Perla, savjetnica u upravljanju ljudskim resursima

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Najave