Alen Buljubašić: Interquality most između privrednika, nauke i vlasti

03.03.2015. 09:45 / Izvor: eKapija.ba
Alen Buljubašić: Interquality most između privrednika, nauke i vlasti

Ekonomski razvoj države zavisi o kvaliteti njezinih ljudskih resursa. Korištenje tih resursa ulaganjem u njihovu kvalitetu primarni su elementi razvoja i uspjeha jedne kompanije.

Ekonomski razvoj države zavisi o kvaliteti njezinih ljudskih resursa. Korištenje tih resursa ulaganjem u njihovu kvalitetu  primarni su elementi razvoja i uspjeha jedne kompanije u razgovoru za poslovni portal eKapija.ba kaže Alen Buljubašić, direktor Centra za razvoj poslovnih sistema i edukaciju – Interquality koji se od 2005. godine bavi organizovanjem seminara, treninga i obuka.

UPRAVLJANJE STRESOM

Kroz Interqulity sistem Cjeloživotnog učenja prošlo je preko hiljadu manadžera, zaposlenika državnih institucija i privatnih kompanija. Na njihovoj listi su:  Direkcija za evropke integracije, Služba za zapošljavanje KS, Općina Centar Sarajevo, BH Telecom, Stručna služba Vlade FBiH, Sisecam Soda Lukavac, IK Banka Zenica, Zavod zdravstvenog osiguranja HNŽK,...

"Cjeloživotni sistem obrazovanja osnovna je pretpostavka rasta i razvoja te postaje nužno u vrijeme brzih promjena u potrebnim vještinama i znanjima", kaže Buljubašić, ističući kako je jako bitno u današnje vrijeme ulagati u zaposlenike, jer na taj način dobit ćete dva puta više. Zaposlenici će kaže biti sigurniji, pouzdaniji, bolje će obavljati svoje poslove i bolje će se snalaziti u svome radu.

Iz ličnog iskustva sa klijentima Buljubašić kaže kako najveći problem predstavljaju međuljudski odnosi koji izazivaju stres.

"Svi smo pod stresom, ali treba znati kako upravljati sa stresom kako na individualnom, tako i na organizacijskom nivou. Najvažnije je da kompanije prepoznaju stres i posvete pažnju tome... i da se vode  činjenicom da je samo zdrav i zadovoljan radnik, dobar  radnik  koji donosi profit i uspjeh organizaciji", pojašnjava Buljubašić.

Velika odgovornost u kompanijama je na rukovodiocima, stoga je njihovo usavršavanje od velike važnosti.

"Pravi rukovodilac treba znati kako efikasno upravljati svojim zaposlenicima i kako uspješnom komunikacijom uticati na zaposlenike", dodaje Buljubašić, dodajući kako upravo iz svih navedenih razloga kompanije biraju njih kao prvu stanicu za usavršavanje.

POSLOVANJE PREMA MEĐUNARODNIM STANDARDIMA

Ono što Interquality čini drugačijim jeste i širok obim konsultantskih usluga, proizvoda i obuke. Njihova koncepcija poslovnih sistema je zasnovana na modernoj procesnoj organizaciji i usklađena je sa međunarodnim standardima ISO 9000, 9004, 19011, 17025, 17024, 17021, 18001, 22000, 270001, 30001, 50001, HACCP i dr.

"Misija Interquality je da bude most između privrednika, nauke, univerziteta, vlasti i međunarodnih organizacija u primjeni savremenih metoda i tehnika i razvoja industrije i zaštite okoliša", kaže Buljubašić.

Dodaje kako se njihovi seminari i treninzi organizuju u ugodnoj atmosferi uz visokostručne voditelje koristeći se različitim kreativnim metodama koje obuhvataju vizuelno, auditivno i iskustveno učenje, uz teorijsku podlogu. Interquality pomaže organizacijama u pripremi prezentacija i konferencija, kroz podršku u održavanju radionica i seminara iz područja: poslovne psihologije, timskog rada, upravljanja konfliktima, motivacije, efikasnih komunikacija, planiranja, izrade poslovnih ponuda, promotivnih i propagandnih aktivnosti.

Na naše pitanje koliko se uopće vodi računa o edukaciji zaposlenika u BiH Buljubašić kaže kako u BiH ima dosta kompanija koje su na zavidnom nivou i koje vode računa o svojim zaposlenicima.

"Kompaniju možemo prepoznati po onome koliko ulaže u svoje resurse, isto kako i državu. Možete imati najbolje i najsavremenije mašine ali ako nemate kompetentne i obučene ljude koji će se raditi na istim mašinama, to ništa ne znači", kaže Buljubašić, ističući kako je ključ uspjeha svake kompanije osim edukacije i timski rad.

"Timski rad je osnova svakog poslovanja bez obzira na kojem radnom mjestu radimo. Najbolje je za svaku organizaciju da naprave svoje timove koji će zajedno raditi i zajedno praviti dobre rezultate."

Buljubašić, sa stručnog aspekta voditelja seminara i psihologa koji se na čelu Interquality nalazi već dvije godine, kaže kako je edukacija jako važna jer doprinosi stvaranju boljih međuljudskih odnosa između zaposlenika, usvajanju i razvijanju stručnih znanja sa različitih stručnih područja, doprinosi povećanju motivacije zaposlenika, smanjenju stresa izazvanim poslovnim i radnim obavezama, jačanju i razvijanju timskog rada kroz team building te povećanju radne učikovitosti zaposlenika.

E. Kokor

U INTERQUALITY SVE ZA ZAPOSLENIKE 

Centra za razvoj poslovnih sistema i edukaciju – Interquality je osnovan 2005. godine. Osnovna djelatnost je projektovanje poslovnih sistema, pružanje konsultantskih usluga i edukacija u području poslovne organizacije, poslovnih sistema i unapređenja znanja i vještina odraslih osoba. Do sada su realizovali veći broj projekata iz područja projektovanja i dizajna poslovnih sistema. Interquality je izradio neformalni sistem obrazovanja odraslih na temelju potpunog i stalnog pristupa učenju radi sticanja i obnavljanja vještina potrebnih za sudjelovanje u društvu temeljenom na znanju.

"Važan nam je induvidualni pristup svakom polazniku, kako bi svako za sebe dobio maksimalna znanja i iskustva", kaže Buljubašić.

U ponudi Interqualitya svako može pronaći nešto za svoje zaposlenike od poslovne psihologije, certificiranja ISO standardi, upravjanja ljudskim resursima, zaštiti podataka premanovom Zakonu, kancelarisjkom i arhivskom poslovanju, elektronskom poslovanju, standardizaciji poslova u skladu sa EU principima, upravljanja znanjem do profesionalne selekcije kandidata za zaposlenje.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti