Na Koridoru Vc probijen tunel Gaj

14.04.2014. 11:05 / Izvor: eKapija.ba
Na Koridoru Vc probijen tunel Gaj
OTVORI GALERIJU

Iskop tunela Gaj predstavljao je posebno veliki izazov za izvođače, jer je struktura tla kroz koji se vršio iskop bila izuzetno lošeg kvaliteta. Ipak, u rekordno kratkom roku uspješno je savladana i ova prepreka.

Javno preduzeće Autoceste Federacije BiH ostvarilo je još jedan značajan uspjeh u izgradnji autoceste na Koridoru Vc. Radnici koji su angažovani na izgradnji autoceste na poddionici Vlakovo-Lepenica probili su tunel Gaj dug gotovo 880 metara.

Probojem tunela Gaj JP Autoceste FBiH korak bliže završetku 102 km autoceste na Koridoru Vc.

Iskop tunela Gaj predstavljao je posebno veliki izazov za izvođače, jer je struktura tla kroz koji se vršio iskop bila izuzetno lošeg kvaliteta. Ipak, u rekordno kratkom roku uspješno je savladana i ova prepreka.

Poslovi na Koridoru Vc odvijaju se po planu i završetkom tunela Gaj ostvaruje se cilj da do kraja godine u funkciji bude više od 102 kilometara moderne autoceste, odnosno da bude završeno 35 % Koridora Vc.

Radove na tunelu izvodi turska kompanija Cengiz Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. gdje je angažirano oko stotinu radnika i više desetina strojeva.

Ovaj tunel je treći po redu koji je probijen na dionici Vlakovo- Tarčin. Prije njega, u septembru prošle godine, probijen je tunel Grabosječ, dužine oko 880 metara te u januaru ove godine tunel Suhodol, dug gotovo tri kilometra.

Ugovor o izgradnji poddionice Vlakovo-Lepenica potpisan je 21. decembra 2012. godine. Poddionica je duga ukupno 10,2 km i predstavlja najdužu poddionicu autoceste na Koridoru Vc koja je trenutno u izgradnji. Vrijednost ugovora za izgradnju ove poddionice je oko 350 miliona maraka, sa PDV-om. Za izvođenje radova na ovoj poddionici sklopljeno je partnerstvo između turske komapnije Insaat Sanayi ve Ticaret a.s. i domaćih građevinskih kompanije. Od ukupnog iznosa ugovora, domaće komapnije koje učestvuju u izgradnji ove poddionice će izvršiti radove u vrijednosti od oko 200 miliona maraka.

Osim tunela Gaj, na ovoj poddionici se gradi još nekoliko značajnih objekata i to vijadukti Vlakovo (oko 390 metara), Gladno Polje (oko 350 metara) i Šamin Gaj (oko 350 metara), zatim tunel Tulica koji je dug oko 350 metara, te dvije petlje Vlakovo i Lepenica. Na ovoj poddionici bit će izgrađena dva naplatna mjesta i to čeono naplatno mjesto Vlakovo i bočno naplatno mjesto Lepenica.

 

 

*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.

Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.

NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.

Vijesti