Uspješno završena Poslovna akademija ITBH
Više od 90 učesnika Akademije primilo je TCC certifikate. U kompaniji ITBH ističu da je Poslovna akademija jedan od najvažnijih projekata od kada je Imperial Tobacco prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine.
Program kompanije Imperial Tobacco BH, namijenjen razmjeni iskustava s drugim uspješnim poduzetnicima, prenosu znanja i unapređenja vještina poslovanja, te program koji razvija prodajne i menadžerske kompetencije - Poslovna akademija, uspješno je završen nakon tri ciklusa predavanja.
''Program je rezultat orjentacije kompanije Imperial Tobacco BH da ulaže u ljudske potencijale i kontinuirano usavršavanje. Jako sam sretan što smo nemalom broju partnera iz kategorije samostalnih trgovina i manjih trgovinskih lanaca ponudili jedno korisno iskustvo koje će im pomoći u nastojanjima da se njihov posao nastavi razvijati i u ovim, jako složenim uslovima poslovanja'', izjavio je direktor ITBH Kemal Jakić.
Predavanja i radionice Akademije u Sarajevu, Tuzli, Bihaću, Banjoj Luci i Mostaru odvijale su se kroz module Lični razvoj i izvrsnost u pružanju usluga, Prodajne vještine – od osnovnih načela do zaključivanja prodaje i Napredna prodaja.
''Razmjene iskustava, ideja, informacija, jačanje vještina i kompetencija trgovinskog menadžera - sve ono na čemu smo bazirali ideju Poslovne akademije smo i ostvarili. S obzirom da znamo kako je imati energiju poduzetnika, ambiciju za rast i opstanak, a kako je teško opstati na tržištu - cijenili smo svaki angažman naših partnera u Akademiji'', kazala je Aida Dolić, voditeljica Poslovne akademije.
Više od 90 učesnika Akademije primilo je TCC certifikate. U kompaniji ITBH ističu da je Poslovna akademija jedan od najvažnijih projekata od kada je Imperial Tobacco prisutan na tržištu Bosne i Hercegovine.
*Pri preuzimanju teksta s portala Akta.ba potrebno je navesti izvor i linkovati tekst.
Dojavi vijest na viber +387 60 3315503 ili na mail urednik@akta.ba.
NAPOMENA: Komentari odražavaju stavove njihovih autora, a ne nužno i stavove internet portala Akta.ba.